tisdag, april 17

Somebody give this girl a cigar!

Sa min Poppiuslärare till mig idag när jag briljerade lite med mina kunskaper. He he. Skitkul med en skrivkurs! Här ska skrivas pressreleaser, debattartiklar och nyhetsbrev.

Jag, kvinnan med närapå ett tjog bh:ar hemma i lådan, glömde en sådan till morgonens träningspass. Sneglade på 400-kronorsalternativen som säljs på Friskis men bestämde mig för att de inte fanns i min storlek eller färg. Och gympade utan! Tack Gud för att det var ett core-pass och inte ett med hopp. Även små lökar stjälper stort lass.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Bra kommentar
Skulle du köpa om dina vagabond stövletter nu eller känns det för mycket vinter ?
Har hittat ett par till bra pris.
Stövletter eller klacka sko????????
ewac

Linda K sa...

ewac: mina funkar än! och även i höst, så jag skulle klart slå till om priset är mumma.

Yogamamma sa...

KUL med Poppius. Minns när jag själv gick där, i tre år, jäklar vad skoj det var!

Anonym sa...

Så du tränar oxå core på F&S. Visst är det bra?!! Både med och utan BH:-) Jag är duktigare på att glömma att ta med mig rena trosor att plocka på efter duschen. Känns alltid så spännande att fundera på om det är någon som tror att jag alltid brukar gå troslös...

Anonym sa...

Hade jag gympat utan hade jag haft hakan full med blåmärken sen ;D

Petra sa...

Åh ja! Poppius. Vilken kurs går du och vilken lärare har du?

Anonym sa...

ÅsaS: HAHAHAHAHAHA, samma här!! :D

Linda K sa...

baby or not: jag går bara en mini, fem veckor en förmddag i veckan. men attans kul!

L8: ha ha ha!!! har hänt mig också, tror faktiskt jag tog samma (oj dör alla nu?)

åsa s: HA HA HA HA HA!!!!

petra: En typ Lär dig skriva-kurs med Claes nånting (får kolal efternamnet) :)

dddd sa...

Hahahaha!

Förresten - jag har funderat på Poppius' skrivkurs. Du får säga vad du tycker om den! :)

Linda K sa...

miss kyd: ska hag göra! det börjar bra... :)