tisdag, april 24

Är hon seriös?

Ho ho ho, måste bara skratta gott åt en kommentar hos Hotspot. Man kan tävla om en t-shirt genom att skriva sitt modebudord (ja jag har tävlat jag också). Som exempel på modebudord skriver Hotspot: Yves Saint Laurent har myntat klassikern "fashions fades, style is eternal" och alla minns vi väl Carrie Bradshaw "I like my money where I can see them, hanging in my closet".

En kommentar i tävlingen lyder: Är det inte Engla som har myntat uttrycket "fashion fades, style is eternal"?

Hon har en hel tomtearmé, den tjejen ;)

32 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, jäklar... Sektvarning? Inget illa ment, jag läser henne också! Fantastisk outfit det där, iiiii-blusen är mycket avundsvärd.

Anonym sa...

Mmmm, armé var ordet...Av tomtar( och eftersom jag inte känner mig helt snäll) som hänger lite för mycket på loftet...
Gillar dock din blogg och din armé. Vi "in the Linda army" hänger på lite coolare ställen( och kan inte ens tänka oss stava till självkritik eller självinsikt;-)

Linda K sa...

anna ua: mmm den går inte av för hackor (herregud vem är jag egentligen?)

anonym: åh har jag också en armé? där ser man! ;)

Anonym sa...

Känner mig liiite elak men skrattar gott, haha! Klart du också har en armé, en armé av läsare!! kramen

Anonym sa...

Jag såg den kommentaren jag också - den gjorde min kväll... Pax för att vara med i din armé!

Anonym sa...

Är det bara att gå med eller måste man mönstra först? :-)

Linda K sa...

elin: kramen ! :)

sandra: såklart, kamrat sandra :D

anci: välkommen kamrat!

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA! Lovely kommentar!

Peter sa...

Gode tid, det är inte möjligt...

Linda K sa...

polly: :D

peter: hon kanske var ironisk? ;)

Anonym sa...

oahahahahahahaha - sorry, men nu rinner mascaran nerför kinden :)

Anonym sa...

och det var förresten jag som kom på uttrycket: Probably the best blog in the world. Eller var det beer?

Linda K sa...

hedgehog: och jag skrev Do they know it´s christmas tillsammans med bob geldof. trevlig snubbe det där :D

Anonym sa...

Jag skrev bibeln. Hah!

Annie - PD sa...

Hahahaha - roooligt om det är ett skämt. Annars - O my!

Anonym sa...

Den kommentaren gjorde min dag;-)
Får det plats för en Linda S i din armé..?

Laila och Johan sa...

är det sant?! Jag tror jag skrattar ihjäl mig, shit så pinsam!!!!

Anonym sa...

Någon måste förklara. Jag känner mig trög såhär på morgonkvisten. Kan inte Yves Saint Laurent ha myntat och Engla tagit upp? Eller är jag knas? Vad är det som är så roligt? :S

Anonym sa...

Jag läste nog lite knas. Jag trodde även ni trodde att det var Engla. Nu är jag tillbaka på banan, och skrattar HÖGT...;)

Frida sa...

mohahaha, tack för morgonens skratt! Jag ansluter mig oxå hellre till LindaK-armén.

Linda K sa...

åsa s: lycka till!

annie: instämmer !

linda s: usch jag vet inte om jag vill ha en armé ,kan vi inte bara vara kamraer allihopa? :D

loppanlej: :D

anonym: :D

frida: kamrat! ;D

Anonym sa...

He he...

...men jag vill också ha en egen armé! ...det går bra med tomtar;)

Linda K sa...

fröken sötsur: skumtomtar! :D

Anonym sa...

OMG -ja det tror jag att hon är.
Seriöst, jag blir fan mörkrädd!

Och så passar jag på att anmäla mig till Linda K:s Army
;)

Linda K sa...

mocca: HA HA HA!!!

Doris och Rita sa...

Det bästa med att vara lite *host* äldre är att man alltid kan hävda ironi och att man kan plocka fram sina 10 år gamla kläder igen när man vill uppdatera garderoben.
/säger den tantgamla 30-åringen

Linda K sa...

asha: så talar en vis kvinna :)

Anonym sa...

Ok, kamrater blir det:-) Jag är så fredlig av mig att jag inte vill vara med i en armé ändå...

Klickar ni förresten på kommentatörens namn så ser ni att ni hamnar på en blogg vid namn "xxxnågontings"showroom (kommer inte ihåg namnet). Är det ett skämt, eller är hon allvarlig..? Är någon så rolig att vi inte ens fattar att det hela är ironi, har ngn skapat en ironisk blogg och det hela är så bra att vi inte ens förstår det...eller är det allvar? Har hon skapat en Engla-kopieblogg?

Anonym sa...

Jaa, usch kamrater, har vi inte gått på en mina? *kurar lite och skäms eventuellt*

Linda K sa...

linda s: spelar inte så stor roll tycker jag, det var roligt iallafall ;)

anonym: vad spelar det för roll, det var ju en kul kommentar! :D

Anonym sa...

Om man kollar på tjejens blogg tror jag knappast hon är seriös, men jävligt kul så länge man inte gjorde det! Vill man fortsätta att skratta så kolla inte. ;)

Linda K sa...

moa: om hon är seriös är det komiskt. om hon inte är seriös är det ändå kul skrivet tycker jag :)