lördag, april 14

What do you know

Jag vet att ni tror att jag är helt felfri på alla sätt och vis (ha ha ha). Därför vill jag dela med mig av denna innan-jag-fått-iordning-mig-själv-bild. Observera att jag spillt kaffe över hela halva pjamasen.

Translation: I met this really weird person om my vacation. She/he? kept following me, always wearing pyjamas and this crazy hair. It was SO ambarrasing! I think she/he? is still wandering around up there in the mountains. Perhaps it is for the best...



16 kommentarer:

Anonym sa...

Hon verkar ju glad trots den galna frisyren i alla fall! Skönt att det finns fler med morgon-alter ego ;)

Linda K sa...

erika: bara man får kaffe kan man le hur an än ser ut ;)

Anonym sa...

Hohohoho! Godmorgon frun!

Anonym sa...

love frillan :)

Linda K sa...

polly: morrn morrn :P

hedgehog: den delar sig som vilket-hav-det-nu-var. varsågod att passera! ;D

Vi på Kantarellen sa...

Som vanligt har du fullkomligt exakta "translations". :-)

Sara sa...

Hahaha :D Jag tycker den där personen verkar ganska skojsig att bli "förföljd" av ;)

Anonym sa...

Härligt med folk som bjussar på sig själva! Underbar bild! (Snygg i alla fall- som vanlingt!)

Anonym sa...

En tandblekning kanske är på plats ?

Linda K sa...

mamselamsen: ja jag försöker att översätta rakt av! ;D

sara: would you like her to pay you a visit? Jag kan kontakta henne... ;)

åsa s: jag ser fullkomligt absurd ut, kanske just därför jag visar det :D

anonym: jag har en mörkare framtand som är rotfylld. inget att göra åt, sorry.

Anonym sa...

Är det bara jag som har såna orena tankar och tycker att frisyren påminner om en viss typ av rufs som börjar på k? ;o)

Linda K sa...

spiro: tro mig, med tre ungar i en trea varav en sov i vår säng blev det inget av med k ;) ... men det har vi tagit igen här hemma, pilutta :D

Karin sa...

hi hi du är så rolig och söt, man blir alltid himla glad av att läsa din blogg!!! :-D
jag har samma korta frippa och vet precis hur crazy man kan se ut när man vaknar ;-)

Linda K sa...

karin: :D kort är vilt!

Anonym sa...

Han/hon förföljer mig också, trodde det var mig han/hon förföljde ;) Jag tror dock inte att denna "varelse" bor i bergen utan finns hemma hos varje kvinna, men turligt nog förföljer han/hon inte en till jobbet ;)

Linda K sa...

ann: hilfe! tänk om dom var på jobbet :D