söndag, april 8

Insikter

Först och främst vill jag meddela att jag är lite tipsy efter middagens vinintag och fortsatta sippande på hotellrumet. Så.

Jag kommer ofta till klarhet med saker och ting när jag är på resande fot. Idag har jag bland annat insett följande:
  1. såg en skitfin vit klänning från Indiska i senaste Glamour. Måste kolla in den om den finns kvar när jag återvänder från vidderna. Midsommarpotential!
  2. jag måste ha en kortärmad skir blus från See by Chloé. Kosta vad det kosta vill. Ny eller vintage, jag är på!
  3. har ju en ljusgul Benettonkofta på vinden! Den ska fram och sprida glädje så fort jag kommer hem.
  4. jag har grymma förväntningar på 1420. Hoppas jag inte blir besviken.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Den såg jag med - klänningen alltså - och den är finfin :)

Linda K sa...

hedgehog-sara som äntligen...: ha ha ha! mmm en sån skulle man ha! ubdrar om den fins i butik än?

Anonym sa...

För ett tag sedan gick jag på en "bakgata" i ga:stan
Och där låg en butik med underbara små blusar
ewac

Linda K sa...

ewac: förtjusande! :)

Smartasmia sa...

Hehehe...man får vara lite tipsy i fjällen:-) Och du är helskön där till höger! Saknaden av kläder/döda ting kan slå till när man minst anar det;-) tjipp

Katti sa...

Jättefin klänning! Värsta tjusiga "åka bil" outfit'en!
Ha en skön färd sista biten till Åre!

Glamourbibliotekaren sa...

Åre = Halvveis mellom der jeg er oppvokst og Östersund, som var det store feriemålet da jeg var liten :) Altså har jeg vært på toalettet i Åre mange ganger!

Anonym sa...

Linda, you look like you're about 16-years old today! Very cute.

Camillas lockar sa...

Som jag då. Drog på 1-årskalas med Peo. Det första som händer är att jag får ett vitvinsglas i handen. Ja, jag var ju törstig, så... efter ett glas var jag askalas. Hade shoppat i sex timmar innan. Mmm, vilket härlig kalas det var!

Laila och Johan sa...

Ha, ha, ha.... Njut nu av lite härlig skidåkning, kläderna finns nog kvar.. ;)

Unknown sa...

Linda, jag ska shoppa ny dataväska 15 # skärm. Helst under tusenlappen - har du lust att ge några förslag? Det mottages taaaacksamt =)

Anonym sa...

Linda! Dom trackar biblotikarier i studio tore! Kolla Henrik Schyfferts blogg: http://henrikschyffert.blogspot.com Nu är frågan, hur ska vi straffa dom för denna oförrätt??

Linda K sa...

alla: jag snabbsvarar med pussochkram :D

bobk: sweet 16 ;)

sofia: det finns inga snygga datorväskor, det är den bittra sanningen :( jag skulle satsa på nåt helsvart eller en vanlig väska som rymmer en dator!

spiro: får kika när jag är hemma igen :)