torsdag, april 5

Thursday pi-ink thursdag

Egentligen borde man kanske klä sig i rosa idag? Men på Pollys begäran fick det bli ljusblå knytblusen från Paul&Friends. Eftersom jag inte haft den på länge. Vi hade skittrevligt igår, förresten. Sprang på stan tills fötterna blödde, insåg att man bör boka bord en onsdagkväll i stora staden, hittade till slut mysigt ställe, och ja jag åt pizza. Nån ska ju göra det också :P

Jag är faktiskt a tiinyweenybitt bakis idag. Ni förstår, ungdomar, i min ålder blir man det av två glas vin. Föreställ er vilken betongkeps jag måste ha efter ett riktigt sjöslag!

10 kommentarer:

Minna sa...

Skön pose! Hahah!

Linda K sa...

minna: :P

Peter sa...

Efter 4 öl blir man vid min ålder också en smula bakis. Och jag har inte ens halvdag...

Linda K sa...

peter: jag lider med dig...

Anonym sa...

Ähum. Det är jag också.. :)

Linda K sa...

polly: ja du är ju äldre än jag... :D

Anonym sa...

Vi var 3,5 pers som delade på 6 flaskor vin i lördags och naturligtvis en sambucca innan vi drog. Jag är lika gammal som du. Tror det har med vanor att göra...

(Förresten. Jag som nojjade om vikt förrut. Kan ju vara alkoholen :-)

Linda K sa...

stella. var ni tre och en halv person? skumt! ...och jag skulle garanterat inte var i skick efter så mycket dryck ;)

Anonym sa...

blev det ingen kasse?

Linda K sa...

hedgehog: joru :D