lördag, april 7

*sträcker ut*

Sovmorgon till kvart över nio! En jesus!

4 kommentarer:

Smartasmia sa...

Inte illa! Sov på du lilla dunbolstret:-)

Anonym sa...

Testar: jag tror det är något som är vajsing. Har kommenterat ibland men inte publicerats. Tror inte att det funkar. Jag kanske gör något fel? Sovmorgon till 10.30!!!

Anonym sa...

Hej Linda! Snubblade in på din blogg och har en fråga till dig som bibliotekarie jag hoppas att du skulle kunna svara på. För att en bok ska få kallas "encyklopedi" finns det några speciella kriterier som den måste uppfylla eller är det helt fritt? Jag skriver ett arbete och fastnade lite på själva källkritiken. Tacksam för svar!

Hälsningar,
Sara

Linda K sa...

smartasmia: än så är det långt till vår innan rönn i blomma står, sov du lilla vide än så är det vinter... :)

cicci: NU funka det iallafall. Du har rekordet! :D

sara: hej! som den sanna blibliotekarie jag är sitter jag nu här med svärmors gamla uppslagsverk från 1962 och om encyklopedi står typ följande: bokverk som ger en framställning av det mänskliga vetandets viktigare delar inom alla ämnesområden. Kan vara alfabetiska eller systematiska. hepp! :)