tisdag, april 3

Ser ut/in


8 kommentarer:

Annie - PD sa...

kul med både in och utfit :D
du är väldigt stylish!

Linda K sa...

annie: men man tackar :D

Anonym sa...

Ah, så elegant biblotekarie du är idag! Kul med ut och in!

Anonym sa...

Åh, vad fin du är idag (och alla andra dar med). Älskar tröjan, hann inte med själv tyvärr..

Anonym sa...

Hello!
Ja, du är grymt stylish. Känns som du har sanslöst mycket kläder. Jag (som just nu är hemma och är hyfsat ny här, men love it) satt och kollade årets garderobsbilder 2006 och det var typ samma tröja 2 gånger på ett helt år.

Men undrar...hur lång tid tar det för dig att välja kläder, fota dig och lägga upp på bloggen varje morgon? Och hur hinner man med frukost, liten kille, stor man och iväg till jobbet?

Linda K sa...

sophie: tack söta :)

sandra: jo den är söt, men av nån anledning använder jag den nästan aldrig. så det var dags att lufta den nu :)

stella: hello! välkommen :) usch ja en del plagg blir liggande/hängande i garderoben och får sällan komma ut. vissa känns helt enkelt inte bra och då säljer jag eller lägger upp på vinden.

Hur jag hinner? Jag lägger fram kläder kvällen innan, eftersom jag smyger upp tidigt tidigt före alla andra i familjen. tar dagens outfitbild på jobbet. maken lämnar sonen på dagis och jag hämtar. stessigt ibland men det funkar! :)

Anonym sa...

Vad kostar egentligen ett sånt där ursnyggt tygstycke som du har runt halsen? (Är du fortfarande förföljd av snusk-människorna?) Blev sugen på ett sådant eftersom det är pricken över i:et i denna kombinationen!

Linda K sa...

annica: dom kan kosta allt mellan himmel och jord. jag köpte en madonna-h&m-scarf för 98 kronor i 100% silke. Sen kan man ju lägga några tusen på en Hermésscarf om man vill. Jag fyndade en äkta vintagevariant på blocket en gång för 700. så mellan hundringen och 3-4000 skulle jag tro. Behöver ju inte vara galet dyrt för att var agalet fin. skaffa en! klart cool att ha om halsen, i håret, som skärp, knuten på väskan, mm.

vet inte riktigt hur det är med snuskmänniskrona, dom tycks hålla sig p åbehörigt avstånd iallafall...