tisdag, april 3

Rememba rememba rememba


9 kommentarer:

Linda sa...

say what?
hyr en clown?
en byggjobbare?
en advokat?

Linda sa...

ahaaaa filmen Efter Bröllopet? *stjärnskottet Linda*

Linda K sa...

linda: ha ha ha ha!

Frida sa...

Jag fattade inte heller *korkskallen Frida*

Linda K sa...

frida: om två inte fattar är det kanske jag som är otydligt. nåja, JAG fattar iallafall, huvudsaken ;)

Frida sa...

Ja, det var ju faktiskt "note to self"

Cecilia sa...

Har du inte sett den???????? Du har verkligen något att se framemot, blir nästan avundsjuk. Jag och vännina kunde inte gå hem direkt efter bion för den berörde oss så, så vi var "tvunngna" att sitta på ett fik och snacka om den.

Anonym sa...

Jag har sett den två gånger och då kan du ju kanske räkna ut vad jag tycker om den:-)
~~L8

Linda K sa...

cecilia: herregud det låter ju som om jag borde köpa den, inte bara hyra!?

L8: åhhh....