tisdag, april 3

As time goes by

Nej det är inte fredag, bara tisdag. Men den seriösa nivån på i vårt arbetsrum är så låg att man lätt misstolkar. Nyss skrattade vi så vi grinade. Åt en helt vanlig Smiley. Och det är ju inte så kul i normala fall. Trevligt kanske men inte på gränsen till nervsammanbrott. Visserligen blev det kul i sitt sammanhang. En Smiley är ju glad och man skickar den för att visa att man är glad elerl tycker något är roligt... nu håller jag på att helt prata sönder det här och jag minns inte längre vad det var jag ville ha sagt. Antagligen inget alls, funderar på att radera det här inlägget... Dö Smiley, dö.

4 kommentarer:

Smartasmia sa...

Nej, nej..det är helt normalt..speciellt så här års..och i samband med hormoniella förändringar i kroppen som kan härledas till stundande påskhelg...du vet..vi.som.ska.till.blåkulla..tjippp!

Anonym sa...

På mitt jobb skrattas det inte idag
Smiley är död.

Anonym sa...

Jag fick ett påskägg större än Borås. Jag gav bort det. Jag är så´n.

Linda K sa...

smartasmia: aha det är därför :D

mum: han kanske återuppstår...

tomas: the way you aaaaaare...