lördag, augusti 4

När Linda sover...

Här är en sak jag gillar. Kan sitta på kvällarna och bläddra bland bloggar och uppleva att det är ganska dött. Inte så många som skriver och inte många som kommenterar. Jag förstår, folk har liv och ägnar sig åt annat kvällstid. Så till slut lägger jag ner och ägnar mig åt nåt annat jag med. Eller går och lägger mig.

Så på morgonen efter blir jag alltid förtjust och lite paff när massor av folk har kommenterat. Det måste vara så att alla, utom jag, är nattmänniskor och ägnar sig åt bloggning och kommentering under småtimmarna. Jag är imponerad. Och glad, tack tack för era nattliga skriverier!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Själv reflekterade jag just över det faktum att jag nästan inte har några besökare nattetid, men en jämn ström under dagen... Så du tar nattskiftet alltså? :)

Linda K sa...

lida : det verkar så :D gonatt!

Anonym sa...

min blogg är nästan stendöd-funderar på att sluta blogga...
skicka lite kommenterarfolk till mig också!
hahahooööjoojj

Linda K sa...

anne: inte tappa modet. blogga på och kommentera mycket hos andra!

Frida sa...

ah, jag har upplevt samma sak! Nattugglor måste gilla oss!

Linda K sa...

frida: cool :D

Anonym sa...

Det där jag jag också märkt av.
Jag tillhör inte dem som bloggar och kommenterar på natten...