måndag, augusti 27

Hur låter giraffen?

Läser bloggar och överallt är det armband. Färgglada, guldiga, silvriga, dyra och billiga. Armband är kul. Till slut ramlade jag in på KyssJohanna. Farligt farligt. Och härligt härligt. Kände att nä jag ska inte ha nåt enkelt litet armband, jag ska ha djur! Djur på armen, det är fränt. Har ju redan sett giraffer och zebror och tigrar a la Kenneth Jay Lane på diverse damer. Och liksom varit både sugen och anti. Nu har jag uppenbarligen mognat. Jag märker att jag håller på att skriva en uppsats om armband. Så för att göra en lång historia kort...


  • Kollade pris på KyssJohanna.
  • Gick in på eBay.
  • Hittade KJL:s svartvita giraffer vars Buy now!-pris var halva KyssJohannas.
  • Slog till.
  • Väntar nu vid brevlådan.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen hemma efter en låååång arbetsdag med kvällskurs direkt efter Jag blev just överbjuden på Tradera bara för at jag inte kunde bevaka. SKIT. Ville ha den där Nansokllänningen. Du är en proffsshoppare Linda! Det är som dig man ska vara när man går på aujtion. Fokuserad och på. :)

Anonym sa...

aktion...

Anonym sa...

Ååååh...nej! Nu blev jag grymt suktad. Ja, djur på armen är fränt.

Anonym sa...

Tufft, jag har de där första som har giraffärger jag :)

Frida sa...

grattis till supershopping!

Anonym sa...

Jag köpte vita tigrar i somras, har sålt dem nu. Om det fanns små vita hundar kanske jag skulle slå till igen ;)

Minna sa...

De där girafferna låter iallafall: "unk unk"!!!
Dom unkar ju.

a spoonful of mint sa...

Grattis det blev en giraff! Eller nåt...

Linda K sa...

cicci: en nansoklänning kommer alltid åter! var det förresten inte den du inte ville ha? ;)

fröken sötsur: ja ja g går en frän höst till mötes :D

maria: let´s get together and do some giraffing, baby! :P

frida: tackar :)

hedgehog: eller vira tipex om armen bara :P

minna. klart dom låter runk unk! hur kunde jag missat det?

yeh-yeh girl: vi är SÅ lyckliga, tänk att det blev tvillingar :D

Anonym sa...

Welcome to the Zoo :)

Anonym sa...

Hälfen så äkta med då förmodligen? Sak samme, de är jättesnygga! :D

Linda K sa...

hotspot: hurra, tack :D

lindisen: nä den var faktiskt äkta, si det så :P

Anonym sa...

Armbandet är schnyggt!

Men runk unk? Erhm, du är som en uppslagsbok Linda! :) Jag har också armbandsfyndat men inte nåt djur, äre ok ändå?

Linda K sa...

anna krimskrams: allt i armbandsväg är givet! finns det på bild måntro? :)