fredag, augusti 24

Plenty

Måste skriva en sak som är lite skrytig men som jag tycker är så himla kul. Inom loppet av ett knappt dygn har tre personer berättat för mig att i och med att jag länkat till dom i min blogg har deras besökssiffror stigit i höjden.

Jag tror inte att jag har riktigt klart för mig hur många som läser min blogg. Den där statistikräknaren nere i högerkolumnen kastar jag ett öga på nån gång ibland, men den säger mig inte så mycket. Skit samma. Vad jag vill säga är att jag tycker det är så kul att ni som är här är här! Jag blir alldeles mallig, lite generad (eftersom jag ibland rätt ofta skriver utan att tänka mig för) och lycklig över att ni läser.

Så liksom kram till alla ba.

21 kommentarer:

Mie sa...

Tittar så gärna in här hos dig en stund o ler ofta åt dina underfundiga inlägg;)

Önskar en mysig helg till dig:)

Blusen ser helt underbar ut b t w;)

Anonym sa...

Gillar att läsa din blogg, men jag tycker du skulle våga skriva och tycka lite mer (som du själv skrev om tidigare). Det gör dig bara mer personlig på ett positivt sätt, alla behöver inte hålla med.
Kram

Linda K sa...

mie: jag är hos dig en hel del också :) skön helg!

cissi: med tanke på att jag vet hur många kompisar/familjemedlemmar/ släktingar/kollegor etc som läser håller jag mig till denhär nivån. LITE hemlig vill jag allt förbli ;)

Anonym sa...

kram till dig mä!

hoppas fredagskvällen blir najs, här är det mer än 30 grader just nu :)

Linda K sa...

hedgehog: det blir en schyrre kväll, kram! :D

Minna sa...

Du är bäst!

Anonym sa...

Brukar läsa här men inte ofta jag lämnar kommentarer...
Men vill passa på att säga att du är stört skön!
Kul att läsa om en annan småbarns mammas vardag och tankar.
Keep up the good work !!

Anonym sa...

Tackar lixom tillbaka föra att du typ skriver så intressanta saker ba lixom typ.:-)

Sandra

Linda K sa...

minna: nä DU är bäst :D

anonym: tack snälla! :)

sandra: respekt.

Anonym sa...

[fjäsk]Jag gillar din blogg för att
- du skriver om mode, men inte bara om mode,
- du skriver om böcker, men inte bara om böcker,
- du skriver om saker som hänt, men inte bara om saker som hänt.

Och så gillar jag den för att du är bra på att uttrycka dig - och för att du inte är fjortonochetthalvt, som så många andra bloggare därute. [/fjäsk]

Linda K sa...

virrpannan: [rodnandes] vad glad jag blir, tack kära hjärtanes! [fortsätter rodna]

dddd sa...

Du är ju bra på alla sätt och vis. Det är ju därför. Såklart!

Linda K sa...

miss kyd: ahhh, och får jag säga detsamma! :)

Anonym sa...

Nu måste jag, en trogen läsare, ge mig tillkänna och tacka dig för din härliga blogg. Har följt dig från start och gillar skarpt ditt sätt att skriva. Du får mig att skratta och ger mig inspiration. Tack för det!
AnnaBy

Linda K sa...

annaby: åh vad kul att höra! tack för att du läser :)

Anonym sa...

Jag läser din blogg först av alla! Óch jag vet varför! Du är så himla bra på att uppdatera, det är det som gör en blogg läsvärd (bl.a.) också kommenterar du tillbaka! I like. Ibland får jag lite komplex dock när jag läser din "dagens outfit"bild...bara designerkläder, typ "byxor Acne, blus See by Chloé, skor Rizzo, halsband Marc Jacobs...jag kanske skulle bli bibliotekarie i stället för arkivarie :-D

Anonym sa...

Jag läser nästan dagligen din blogg och den är helt klart den skönaste bloggen out there just nu! (och ja, det är tillåtet att bli mallig över den kommentaren också ja)

Anonym sa...

i love you *hjärta*

Linda K sa...

petra: känner mig hedrad! men du, SÅ mycket design har jag inte, det är rätt bra uppblandat med H&M. så är kläder ett jätteintresse, lägger mest pengar på sånt. man kan vara fint i billigt också :)

starsara: då blir jag det. tack :D

polly: dito!

Unknown sa...

Jag gillar verkligen din blogg - i regel klarar jag inte av att läsa kläd-bloggar (vilket man ändå delvis får kategorisera din som).

Din gillar jag, för varje dag är ett guldkorn.

Trevlig helg!

Linda K sa...

louise: tack jättekul att höra! ha en skön helg du också :)