fredag, augusti 17

Friskvårdar

Jag gillar verkligen friskvårdstimmen vi får på jobbet. Eftersom jag inte köpt friskis-kort än tog jag en cykeltur. Visste ni att det bara tar 20 minuter från mitt jobb till Barakarby outle... ehum till Barkarby med hoj? Om man trampar i min racerfart, that is.

Sen höll jag på att köra av vägen då någon (jag har en huvudmisstänkt, och det är maken det) stoppat in en låt med 50Cent i min mp3. WTF! Hur får jag ut honom!? (Här hade jag kunnat skriva att jag minsann inte vill ha nån negerhiphop min musikmaskin, men för att vara lite politisk korrekt struntar jag i det.)

Nå, cykelturen var angenäm. Och när någon så gott som kastar en skinnkjol i ansiktet på en får man lov att ta emot.

17 kommentarer:

Minna sa...

Hahahahah, negerhiphop... Hahhahahaha...

/Dväghoran

anna sa...

usch ja, 50cent skulle få mig med att köra av vägen. och då gillar jag ändå en hel del negerhiphop!!!
toksnygg klänning!

Anonym sa...

hahahaha, han ska låta bli din musikhora!
tur du är duktig på att ta lyra! :)

Kerstin sa...

Hahahahaha - du är underbar. PUSS.

Anonym sa...

50 cent, då drog du väl upp cykeln på bakhjulet o stegrade några hundra meter? :B

Du har väl Varanteaterns samlade verk i musikmaskinen? "Getings und baaajs, getings und baaajs, getings und baaajs..."

Finns att handla här: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=133042 åttinie spänn är ingenting, finns på Åhléns...

Smartasmia sa...

Hehehehe...driv ut det onda, bara:-) Och isses en sån sportis du är, bönan. Och vavava...har hon hittat rumpskakarkjolen nu?

Linda K sa...

minna: you know it, bejby! :D

fru a: bonussonen sitter hemma och nynnar "shit don´t stain...", inte min grej :D ...fast det kanske inte ens är 50Cent? HA HA HA! tack snälla!

polly: HA HA HA!!! nu orkar jag snart inte mer :D jag är fena på lyror!

kerstin: dito bandito! :)

mafo: damn, det får jag ju skaffa! ha ha ha, jag slirade kraftigt men återfick balansen efter några meter. mothafocka!

smartasmia: ja vad gör man inte för lite skinn? ;D

Anonym sa...

inget med inlägget att göra. men jag har hållt inne med detta en lång tid och nu känner jag att det är dags, du är sveriges coolaste 35-åriga mamma!!

fröken L sa...

Shopping ÄR friskvård!!!

Linda K sa...

julia: *pöser över att mallighet och stammar rodnande fram ett TACK!*

fröken l: yes sir!

Anonym sa...

så du menar att du har hittat en skinnkjol? jag visste att jag inte skulle lämnat stockholm... snyft

Linda K sa...

johanna: mja, hittat och hittat, den kastade sig över mig i en butik :P

Anonym sa...

HAHAHA..efter en jobbig kompetensutvecklingsdag..(hm.. vilket ord!) blir man ju bara så glad att läsa lite Linda K.

Anonym sa...

desto bättre, då slipper man ju tom leta! låter som en bra kjol :)

Linda K sa...

bibbsan: vad kul att höra, nu blir jag också glad :)

johanna: en ypperlig kjol, den kastar sig över mig hela tiden!

Anonym sa...

WTF! Måste till Barkarby pronto. Mama mia, affärer kastar kläder ;o)

Linda K sa...

tina: ja på mig iallafall :P