fredag, augusti 24

Molly är udda

Vi kom till Odd Molly-utförsäljningen och möttes av en galen kö. Så det fick va. Fikade istället. På väg hem kunde jag ändå inte motstå en glutt förbi igen och då var kön betydligt kortare. Så jag klev in.

Odd Molly är ju inte helt billigt. På deras utfärsäljningar känns det ibland inte heller så väldigt prissänkt. Men så finns det alltid fyns-lådor och det är där man gör kapen. Som idag. Sidenblus 200 pix. Känns trevligt med tanke på att jag stod och klämde på H&M:s gråa sidenvariant härom dagen som kostar 395.

Fick lov att köpa sockor okså. Tänk dom i skor. Sött som socker!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Råsnygg blus!!! Vilket fynd!

Anonym sa...

Fynd-Fia där

Linda K sa...

cicci: jag ä rmycket nöjd :)

mum: m-mm :P

anna sa...

fantastisk blus. avis!!!

Linda K sa...

fru a: tack tack :)

Anonym sa...

Fynd lådan är det enda rätta
liten kofta med pärlor 100 pix
skitiga strumpor (halv äckligt får åka i vanish)
ewac

Linda K sa...

ewac: mina strumpor var inte heller superfräscha, fick dom nedsatta :) koftan var söt!