söndag, augusti 19

Hrmph!

I helgen träffade jag tre tjejer som alla har mycket större bröst än jag. Men lika glad var jag för det. Jag är nämligen sanslöst förälskad i Minna, Sara och Polly. Och dom gillar mig fast jag har små behag.

Fast dom mobbade mig på Wardrobe. Gaddade ihop sig över en klänning. Som Minna provade. Som jag älskade. Som Polly och Minna tokdissade. (Sara stod bara utanför och snackade Star wars med en snygg kille.)

Suck, dom är rara flickorna. Men mode förstår dom sig inte alltid på!



Det var ju en Carrie-gravid-klänning för guds skull!

21 kommentarer:

Linda sa...

vilka galningar! jag hade sagt köööööp med mycket övertygande stämma!

Anonym sa...

hahahahaha - jag är oskyldig eftersom jag snackade Starwars med en snygg kille :)

och - jag gillar dig jättemycket fast jag har större brön ;)

Minna sa...

Klänningen var fin men jag såg ju för 17 ut som muminmamman!!!

Kul att vara toastmaster på ett bröllop och så fort man ställer sig upp börjar folk ropa: Muminminna!!! Muminminna!!!

Linda K sa...

linda: jag bönade och bad, men dom såg på mig med kalla ögon :O

hedgehog: och tur är väl det, annars skulle jag lugnt förstora :D

Smartasmia sa...

Hehehehe...ett helt normalt affärsbesök med dessa damer (inklusive dig) antar jag:-)

Linda K sa...

smartasmia: :D

Anonym sa...

Hm... det har varit mycket blogg om "bakis men ändå inte", mammaklänning osv. E de månne en -08 på G?

Minna sa...

du missade mig där uppe

/uppmärksamhetssjuk....

Anonym sa...

minna: jag tror att Linda är lite sur över att hon inte vann där på Wardrobe ;)

Linda K sa...

minna: du var gaaaalet fin i den! maggen syntes ju knappt :D fast den andra var jättefinden också.

anni: näru, det var MINNA som gravidklänningsprovade, inte jag :P

hedgehog: jag ignorerades ju för bövelen! ;O

Anonym sa...

URSNYGG juuuuu!

Lox sa...

Jag vill också shoppa snygga kläder!!!! Och skor.

Vi som skulle till stora staden igår (byta örhängen och till träffa J Frank), men men... . Det blev Pelle Svanslös istället.

Linda K sa...

f&f: jaaaaa! :D

lox: pelle är ju bra han också :)

Lox sa...

Ok, vem skulle du helst vilja träffa: Pelle elller Josef F?

;-)

Linda K sa...

lox: ha ha ha! okej då, josef :P

Anonym sa...

Minna såg ut som barbablå. Det går liksom inte.

Linda K sa...

polly: minna såg ut som carrie. alldeles underbar. jag tror du tapapde smaken tillfälligt nånstans i götgatsbacken :P

Anonym sa...

Read my lips: Barbablå.

;P

Linda K sa...

polly: mini-barba-skön!

Anonym sa...

Haha, Minna är alltid skön, men barba kan hon väl få slippa?

Linda K sa...

polly: ja det gjorde hon ju. hrmph.