torsdag, augusti 23

Makt

Jag tvingade just en kompis att kommentera i bloggen.

16 kommentarer:

Minna sa...

Märkligt...

Linda K sa...

minna: instämmer till fullo!

Anonym sa...

Kan inte du nämna mig i din blogg?

Linda K sa...

tomas: jag tycker du är väldigt synlig i min blogg redan :)

Anonym sa...

Hur många läser kommentarerna?

7%...

Linda K sa...

tomas: fler än så skulle jag tro.

Anonym sa...

Ok...mina ambitioner får väl kylas av då.

Anonym sa...

Jag vill kommentera.Att någon gång få uttala sig utan att bli avbruten-är en ynnest

Linda K sa...

tomas:ja.

mum: du är rar.

Mie sa...

Många läser kommentarerna;) Försöker oxå tvinga kompisarna att kommentera men de pratar med mig när vi träffas i stället... Märkligt;)

Linda K sa...

mie: jag har också kompisar som läser med aldrig kommenterar. helt ok det med :)

Anna St sa...

I min blogg är det bara snälla minna och hennes lika snälla syster som kommenterar. Tror också att jag ska börja tvinga mina kompisar att kommentera.

Linda K sa...

anna st: ja det är bra! :P

Linda K sa...

anna st: men nu hittar jag den ju inte?

Anna St sa...

Den är fasligt ny och lösenordskyddad :)
Och inte speciellt intressant

Anna St sa...

Men som stolt mamma så vill jag ändå visa upp min guldklimp:
http://web.mac.com/gunnarholmgren/Anna/Blogg/Blogg.html

Anv: Annast
pwd: damian20