fredag, augusti 31

Yngling

Jag var på jobbets konstföreningsmöte igår kväll. Vi ses alltid på samma restaurang inne i stan. Alltid på Lucky Garden. Det är jag och en drös pensionärer. Hur jag hamnat i denna skara? Konstintresse uppblandat med dåligt samvete.

Igår brakade jag in på Lucky Garden sist av alla, höll trimferande upp min enorma Acne-kasse och sa: Ska vi börja med att alla visar sina shoppingfynd?! Det var skämtsamt menat, men alla tittade tyst och oförstående på mig. Sen skrattade dom lite överslätande och undrade vad jag ville äta. Det blev fyra små rätter.

Senare fick dom iallafall beskåda min nya fina väska. Det ska ni också få.

7 kommentarer:

Annie - PD sa...

HAHAHA - damn vad du är skön! Helt rätt attityd. De fattar inte vad de missar :D
Ser framemot bild på väskan!

Anonym sa...

Vill ingen titta?
Ja vill se!
Jag fick ett par jeans och ett par svarta gubb byxor .
Men jag skall dit ig´dag igen det var så rörigt igår .
ewac

Linda K sa...

annie: he he. bild kommer!

ewac: oj dubbelbesök? good hunting!

Anonym sa...

hahahahahahaha - de fattade ingenting :)

Linda K sa...

hedgehog: och hade inga kassar ;D

anna sa...

jag vill se! (en shoppingförening på jobbet skulle jag gå med i...)

Linda K sa...

fru a: där man träffades på en restaurang och visade upp sina fynd i tur och ordning :D