söndag, augusti 26

Som armband, tack

Satt här i soffan och kände mig lite ha-nåt-sugen. Tittade in på Nonas sida. Är förtjust i hennes armband, och hittade det här för ynka 25 riksdaler. Känns som ett coolt armband att ha i höst. Noll kronor i frakt, jag gör vågen.

Ups. Fast när jag tittade igen såg jag att det var en ring, inte ett armband. Har mailat och frågat om jag inte kan få den i armbandstorlek istället. Hoppas hoppas. Sån ring kommer inte funka på mig. Annars får jag lotta ut den i nån töntig tävling här i bloggen ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg! Gick in och upptäckte denna Nona och hennes smycken. Fina. Själv har jag lite ångest över en klänning jag håller på att vinna på Tradera. Ångrar mig (nästan..)

Linda K sa...

cicci: ajabaja, inte buda på sånt man inte vill ha. du får väl sälja den vidare om du inte vill ha den...