onsdag, augusti 29

Se på mina ben, andra gör det

I och med det här inlägget suktar jag inte efter beröm för mina ben. Jag tror nämligen inte alls att det är det det (det det det det...) är frågan om. Det är senapsgula strumpbyxor. Som uppenbarligen är underligt och främmande och snudd på fruktansvärt för min omgivning.

Gissa om jag blivit studerad idag? Inte på ett beundande sätt (utom av Sicilia, kred!) utan snarare har hon missfärgade ben eller vad är det frågan om för så där kan man väl inte frivilligt välja att färga benen? Jag säger bara, get used to it, stockholmare, senapsgult is the new black!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Senapsgult är ju najs, jag har beställt ett par så sent som idag.

Linda K sa...

maria: det är bra, visa götet! :D

Minna sa...

Snapsgult heter det... ;P

Linda K sa...

minna:that´s YOUR colour baby :D

Linda K sa...

minna: och här kommer översättningen: det är DIN färg bebis :D

Anonym sa...

Senap, urk, det är inte min färg. Jag är mer ketchup isåfall.

Linda K sa...

polly: kör på ketchup du, så kan vi ses och beblanda oss sen :)

Glamourbibliotekaren sa...

HAHA, tenk å FARGE bena!

Linda K sa...

glamourbibliotekarien: fniss, inte så varmt kanske, och jobbigt när man vill byta färg :)