fredag, augusti 31

Gold Digger

Igår var jag bjuden på en förhandsvisning av Gold Diggers höstkollektion. Känner mig alltid lite modebloggig när jag får göra sånt, ganska malligt.

På plats i Porslinsfabriken fanns många häftiga halsband, ringar, armband och ringar. Med mera. Jag blev väldigt förtjust i ringen och örhängena på bilen. Det får bli ett NK Details-besök framöver. Fick en liten present i form av ett sött ormarmband. Den kommer nog att trivas med girafferna.

Tack, Linda för att jag fick komma!

4 kommentarer:

Smartasmia sa...

Håller med om att de var fina. Och du är totalokej när du modebloggar:-)

Linda K sa...

smartasmia: :D

Anonym sa...

Kul att du kom, var jättekul att se dig! :) Och jag tänkte faktiskt på kompatibiliteten (långt ord) med girafferna, haha!

Linda K sa...

lindisen: det blir prima :D