söndag, augusti 12

Fråga kolon

I våras fick jag hem en tvål att testa. "Tvålen du använder där nere". Jag använder den lite pliktskyldigt ibland, men jag måste undra. Om man inte har ett direkt överkänsligt underliv, använder man verkligen en speciell tvål då? Jag menar, vem orkar? "Ja just ja nu ska jag tvätta där, då blir det byte".

Mja.

PS. Och vad händer förresten om man tvålar in sig med "Tvålen du använder där nere" över hela kroppen?

PS igen. Jag menar inte att tvålen är dålig. Den funkar finfint. Det är bara det där med att byta...

20 kommentarer:

Minna sa...

jag älskar uttrycket: "där nere" det känns så härligt tabubelagt!
Fniss.

Linda K sa...

minna: ha ha kommer att änka på det rättframma radioprogrammet nu i sommar när dom skulle lansera parfymen Knulla. Sloganen löd: du luktar fitta för att du älskar Knulla :*D

Anonym sa...

Man måste vara rädd om lilla muttan! Själv använder jag inget annat än mandelolja där.

Minna sa...

Hahahahahahhahahahahah!
Vad var det för program???

Linda K sa...

åsa s: milda matilda! och det är bra?

Anonym sa...

Fast jag minns då gynekologen på ungdomsmottagningen som ilsket spände blicken i en och sa att Lactacyd, det skulle man minsann inte tvätta muffen med. Då kunde man lika gärna använda yes diskmedel. Haha, brukar köra den storyn när tjejbloggare "tipsar" om hur bra det är att använda den som ansiktstvätt :)
Och for the record, har jag inte gjort "nåt särskilt" så räcker det med vatten ;)

Linda K sa...

lipgloss bitch: HA HA HA!!! :D

Anonym sa...

Bästa blogginlägget någonsin.

Linda K sa...

mafo: tackar ödmjukast.

Anonym sa...

Mandelolja är super! testa själv!
Apotekets är billig o bra.

a spoonful of mint sa...

Det finns en anledning till att svamp och vestibulit ökar bland tjejer.

Anonym sa...

:)

Unknown sa...

Jag fattar inte varför jag överhuvudtaget gick in för att läsa dessa kommentarer.

Men ni har rätt. Man måste ta hand om sig där nere. Själv kör jag med OVIK.

Anonym sa...

äsch, Turtle-wax är det enda som funkar!!!

Anonym sa...

som någon annan tidigare påpekade är olja bra, för mycket tvål och parfymerade duschcremer kan ge svamp eller uttorkat underliv. Apotekets Aco skonsamma bad-och duscholja är helt ok o billig. funkar även som sminkborttagning för ögonen. mandeloljan är klart ännu bättre då den är helt naturlig, men en lite dyrare

Linda K sa...

åsa s: ytterligare en flarra i duschen... :)

yeh-yeh girl: jo men så klart om man har problem. men annars?

mafo: :B

jan: ovik? jag vet inte om jag vill veta...

hemlig elin: då tycker jag du ska fortsätta med det.

helena. ja det får kanske bli en mandelolja då. blir det inte... halt? ;)

Unknown sa...

Då behöver du inte läsa det här: OllonVård I Kåsa.

*Grabbigt skratt* Höhöhöhö...

Linda K sa...

jan: herregud... jag visste att jag hade hört det förut :P

a spoonful of mint sa...

Man kan ju få problem, om man stör balansen med konstiga tvålar menar jag.

Linda K sa...

yeh-yeh girl: ja kanske det :)