onsdag, maj 2

Klipp klipp

Brukar nästan alltid få morgontider av min frisör. Det är ju trevligt att börja dagen nystylad. Så där som man egentligen skulle vilja ha det varje dag, springa ner till frissan och bli lite tvättad (lite tvättad?) och fönad och tillkladdad. Samtidigt som man får kaffe. Sen swisch till jobbet.

Idag icke så. Jag har eftermiddagstid. Det känns trevligt med omväxling. Lite komp från jobb (eftersom den här veckan verkligen varit hård ur arbetssynpunkt) skadar ingen. Ska inte klippa mycket. Max 3 cm. HA HA HA!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

eh, ska du raka dig som brittan eller?? ;)

Annie - PD sa...

Åh, redan dags igen. Kommer att bli smashing som vanligt :)

Linda K sa...

hedgehog: kändes fasligt kul att skriva så, för då skulle jag vara just skallig :P

annie: GRATTIS FRUN! Och tack söta :D

C sa...

Är det du som bestämmer när du är hos frisören? När jag är där brukar hon eller han lyfta tag i håret och säga, nu gör vi såhär! När någon håller stenhårt i ens hår är det svårt att säga nej! Lycka till i alla fall!

Linda K sa...

carl: HA HA HA!! jag brukar säga hur jag vill ha det och om hon håller med blir det så, annars blir det nåt annat :D tack!

Anonym sa...

Min frisör har öppnat salong ett par hundra meter bort från jobbet.
Han säger att det bara är att komma förbi när jag känner mig trött och ful så skall han fixa till mig. (gratis)
Undra hur det kommer att blir....
jag menar kommer jag ta mig tid
ewac

Linda K sa...

ewac: kvinna! utnyttja det till max tills han motar ut dig och säger DET SKA NOG INTE VARA MER HÄR NU :D

Camillas lockar sa...

Fasen, vad ditt hår växer! Har jag sagt att jag är grymt avis på det :-)

Linda K sa...

camillas lockar: kort växer snabbt, tack söta!