lördag, maj 26

Mina trasor

Här är trasorna jag fick av maken i pre-Mors dagsprsent. Tre illfina linnen från Abercrombie&Fitch. Plagg därifrån luktar alltid väldigt gott, jag misstänker att dom sprutar lite parfym på varje plagg i butiken. Kanske skulle köpa en flaska?




Maken lät meddela att man visst skulle ha dom i lager på lager, linnena. Ganska gulligt sagt av en man, eller hur? Densamme har för övrigt däckat samtidigt som sonen. Lika bra att låta honom nunna. Och hoppsan, här sitter jag med en tredjedels flaska vin kvar. Skål, govänner!

10 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Mycket tjusiga linnen då fått. Härlig kommentar maken hade. Grattis på morsdga en dag i förväg. Kram

Anonym sa...

Skål och botten upp
hela kvällen är vår
dansa dansa ......
resten av sången har jag glömt
ewac

Anonym sa...

Fina linnen! Jag köpte t-shirts med olika A&F-tryck och lite älgar på. Också fina :). Och ja - din man har rätt - man ska ha dem lager på lager ;). ALLA parfymer hos Abercrombie är underbara. Fierce heter en mansparfym som man blir helt hypnotiserad av. Jag köpte deras parfym 8 för kvinnor. Den är också mycket bra...

Linda K sa...

johanna: tack! och tack! :D

ewac: skål! :D

kicki: mmm blev himla sugen på deras dofter! älgmärket är himla cool :D

Anonym sa...

vilken rar make du har! och linnena var ju verklien söta och fina :) hihi, kan tänka mig honom gå runt där bland alla kläder och tänka "hmm, undra om hon gillar denna". haha. tycker det är så roligt med män som shoppar till sina kvinnor :P

Linda K sa...

julia: ja det hade varit kul att se :D

Anonym sa...

Inse vilken man du har ! Jag är nöjd som fan med min. Men jag har aldrig upplevt att få mjuka paket som han själv valt ut. För mig är det du just varit med om en drömsekvens...

Linda K sa...

cicci: mmm han lyckades bra :)

Anonym sa...

Vet du, dom har parfym i luftkonditioneringen fick jag veta under ett besök i nämnda butik i San Francisco. Det luktade verkligen mycket..

Linda K sa...

bibbsan: galet! nästan lite otäckt? :P