onsdag, maj 30

Dagens sanning

Det viktigaste plagget i sommar är en ny klänning mumlar Emma sensuellt till oss från tv:ns Lindexreklam. Ja, jo, det tror jag vi har fattat. Utan att tänka efter för mycket och utan att titta i garderoen kan jag konstatera att jag har minst 15 stycken. Minst.

Så var det inte för ett par år sen. Då var jag dålig på klänning. Kjol också för den delen. Nu har jag övat upp mig. Älskar klänning. Om jag inte också älskade jeans skulle jag kunna ha klänning varje dag.

Undrar om det finns något i klädväg jag inte har idag som jag kommer att ha massor av om 5 år?

8 kommentarer:

Anonym sa...

axelvaddar? haremsbyxor?? :)

Dorisettan sa...

Guldtights/leggings, såklart!

Linda K sa...

polly: :O

dorisettan: :O

Vi på Kantarellen sa...

Förmodligen purpurfärgade hattar med en rejäla strutsfjädrar lite käckt på sidan.

Eller varför inte några rekorderliga "äppelknyckarbyxor"?

Mie sa...

Ja men hatt gissar jag på;-) Eller nej kanske riktigt neonfärgat? Man kan ju hamna i knepíga 40-årskriser eller så;-)

a spoonful of mint sa...

Ski-pants?

Linda K sa...

mamselamsen: äppelknyckarbyxor låter inte omöjligt alls! låter tvärtom som den stora innnegrejen om inte alltför länge :D

mie: jag ser med skräckblandad förtjusning fram emot det :D

yeh-yeh girl: ja i backen iallafall :P

Anonym sa...

Du menar Emma Wiklund, för Lindex, i Los Angeles? Hon är min favvoreporter!