tisdag, maj 29

:*)

Med risk att bli tjatig. Jag har verkligen ätit marsipan ikväll.

19 kommentarer:

Minna sa...

min marsipan spelar fotboll ikväll...

Linda K sa...

minna: JAG HAR ÄTIT GRÖN RIKTIG MARSIPAN!

Minna sa...

DET TROR JAG VAD JAG VILL OM!!!!

;P

Linda K sa...

minna: :D

Anonym sa...

Hahaha, det här börjar spåra UUUUR! Jag vill också ha en marsipan! En egen!!!!

Linda K sa...

pollY: MEN JAG SÄGER JU ATT JAG ÄTER FREAKING GRÖN MARSIPAN! köp dig en prinsesstårta! :D

Anonym sa...

Hohoho, yeah right! ;P

Linda K sa...

polly och minna: ni är inte kloka! :P

Anonym sa...

Jag skall ta ett glas rödvin, till det hoppas jag på lite.... marsipan.

Anonym sa...

Förresten Linda, du vet väl att man blir tjock av marsipan...?

Linda K sa...

åsa s: mycket nöje. jag har hört tvärtom jag :)

Anonym sa...

Jag '''' marsipan! :-S

Sandra

Linda K sa...

sandra: du gillar? du tycker inte om? du kräks av?

Anonym sa...

Med vanilj kräm
ewac

Linda K sa...

ewac: ...jo... och grädde :)

Anonym sa...

Gissa vad jag äter nu?


ewac

Linda K sa...

ewac: jag vet.

dddd sa...

Hahahahaha!

Linda K sa...

miss kyd: :D