torsdag, maj 17

Inte mig själv...

I natt har jag sovit som en sessa och jag loooovar att berätta allt om min frukost och fota den, men lugna er, snälla. Först ska jag och älsklingen promenera i solen. Jag älskar solen! Och sen mumsar vi loss på en fruktsallad. Jag älskar god fruktsallad, jag blir så lycklig av den. Älsklingen också! Looovar att skriva ner receptet så fort jag får tid.

Pussisar och kramisar hela världen, jag är så lycklig över att finnas till!

...eh förlåt, jag vet inte vad som tog åt mig.

28 kommentarer:

Katti sa...

Var detta en liten känga till en viss blogg?

Anonym sa...

åh, gud vad jag älskar din blogg och du bara måste lägga ut receptet på fruktsalladen!

Linda K sa...

kattis: vet inte vad du pratar om jag blir så här ibland;)

hedgehog: jag looovar. puss på pannan! :D

Anonym sa...

ställer du in den i kylen först eller hur gör du? vad har du i din fruktsallad? shit, du har verkligen inspERERAT mig till att göra fruktsallad.

Linda K sa...

julia: ja i kylen kan den gärna få stå. mitt knep är att jag bara använder en halv apelsin! (?)

Anonym sa...

Efter den senaste fruktsalladskommentaren (den med apelsinen) borde du få erbjudande om att bli TV-kock. Sådana tips måste ut till folket!

Linda K sa...

L8: HA HA HA!!!

Anonym sa...

Men Linda! Du är ju ute nu... det heter inte älsklingen, det heter KÄRLEKEN nu! ;P

Linda K sa...

åsa s: jasåojsan!

Mie sa...

Ha ha ha, garderobsrensning o fruktsallad! Snart säger du väl att du är gravid oxå;-)

Eller nej, jag vet! Du har egentligen en blogg till o råkade förväxla dem;-)

Linda K sa...

mie: shiiiit du har kommit på mig! :D

Anonym sa...

Men vuxna kvinna - lämna henne ifred!

Linda K sa...

sofia: vadå?

Linda K sa...

sofia igen: lämna ifred, vad menar du? jag antastar ingen.

Anonym sa...

hahaha du har verkligen hakat upp dig på det där med fruktsalladen hhahahha ..... en jesus (det är något jag har hakat upp mig på =))

Linda K sa...

sofia2: jag gillar fruktsallad!

Anonym sa...

Ifall man läser mellan raderna märker man att du har svårt för en viss populär bloggerska och måste göra dig rolig å hennes vägnar. Lågt...

Linda K sa...

sofia: det är din tolkning. jag har inte svårt för någon bloggare. men du känner uppenbarligen behov av att agera beskyddare?

Mie sa...

Ooops, så när du är på extra solskenshumör blir du anklagad för att antasta folk.. Tssss, inte lätt att vara trevlig;-)

Linda K sa...

mie: it´s my party and I cry if I want to... ;)

Anonym sa...

Jag gillar verkligen din blogg och tycker du verkar vara hur skön som helst, därför blir jag så besviken då du rätt ofta gör dig lustig på hennes bekostnad... Beskyddare? Nej du, men förstår bara inte hur du som mogen kvinna måste vara ironisk på det där sättet... Äh, vi lämnar det där, men jag måste tydligen se på dig med andra ögon, tråkigt.

Linda K sa...

sofia: nej man förstår inte alltid varandra. kannske just därför... tråkigt att du tycker det är tråkigt. men men :)

Anonym sa...

Hi hi...hi hi hi...ha ha...hahahaha! *gapskratt*. Du e jätterolig!

Linda K sa...

anneca: ;)

Anonym sa...

det var det roligaste jag läst på länge :-)

Linda K sa...

yohajnes: :)

Anonym sa...

hahaha!
Kul att folk vågar skriva ner englas trååkiga blogg som bara handlar om hur lycklig hon är och om vilket fint väder det är.

Linda K sa...

anonym: kul att jag roar, men jag menar inte att skriva ner någon eller någons blogg. bara skriver med glimten i ögat :)