torsdag, maj 17

Typ av plagg

Detta kan vara dagen då jag aldrig lämnade min Juicy. Eller jo, jag hade arbeta-i-trädgården-kläder på mig i förmiddags. Då är jag alltid skitful. Samma sak när jag tränar. Vet inte vaför jag tycker det är så trist att lägga pengar på träningskläder. Vanliga plagg kan få kosta minsann, men annars får det vara. Dumt, det finns ju helt ok plagg på LOGG H&M till sånt. Ska jag banne mig kosta på mig. Nån gång.

Fast. Träningskläder är ofta rätt fula. Om dom inte är enfärgade. Hiskeliga mönster och nästan alltid en apful logga tvärs över bröstet eller nån ditsydd tygbit som andas. Inte min kopp the.

När jag äntligen hostat ut lungorna ur kroppen ska jag bli träningsalkis. Hopp hopp.

3 kommentarer:

Linda K sa...

anonym: oh, understand swedish do you? ;)

e sa...

Har funderat på det där med att kläderna andas. Borde det inte bli lättare att träna då - om man får hjälp med andningen.

Jag brukar alltid gå på det där, att köpa nya träningskläder för då minsann ska jag komma igång och träna. Men det ger ju lite träning att bära dem med sig fram och tillbaka till jobbet också...

e - nu med begynnande blogg

Linda K sa...

e: jag är tvärtom, jag tränar men kläderna dom faller snart sönder och samman. Hurra för bloggen! :D