torsdag, maj 31

There´s still HOPE

Ibland förvånar jag mig själv. Jag kan vara så... klok? Mot bättre vetande gled jag in på Hopes utförsäljning. Robyn var där, vi beundrade en byxdress tillsammans. Jag kunde, mark my words, kunde ha kommit därifrån med en klänning, en skjortkänning, ett par shorts, en top och ett par byxor. Men gick därifrån utan kasse.

Istället spenderade jag pengar på ett par glas vin med vänner på Grappa. Ypperligt trevligt. Småbarnsmammor gillar att få gå på lokal en vardagskväll. En kväll över huvudtaget faktiskt.

Morgondagen kan komma att bli segare än någonsin.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, gå på lokal... det måste jag börja använda! väntar fortfarande på tillfället då jag kan använda elefanten :)

Anonym sa...

Först av allt: Kändispoäng!
Du imponerar på mig med ditt sunda agerande. Jag har just varit och slängt 2 kassar kläder till Emmaus. Innnehöll b.la. ett par gamla Filippa K jeans som jag använt 2 ggr...(för tightaoch för bootcut)

Linda K sa...

johanna: :P

cicci: men sånt kan komma igen ju! bootcut är lite cool...