torsdag, maj 31

Är det möjligt?


16 kommentarer:

Minna sa...

jag fattar inte ens hur Persbrant får vara med som alternativ. han är ju direkt motbjudande.

Anonym sa...

Nej, det är inte möjligt. Persbrandt är ja, direkt motbjudande!

Cecilia sa...

Men vem skulle sätta emot Mads han är ju i en klass för sig själv. :P Ska genast gå in och försöka rätta till detta missförståndet, konstigt att 55,8% har lyckats trycka på fel knapp för nog har de menat Mads!

Linda K sa...

minna: agree! han var dejlig förr om åren men nu... :O

cicci: heja danmark... :*)

cecilia: jag tror som du. ska vi hetsrösta? :D

Anonym sa...

"Undersökningen" kommer från Aftonbladet, lägg inte så mkt energi på den =)

Nästa fråga på hemsidan kommer vara:
Kiss eller bajs?

Anonym sa...

RÖSTFUUUUSK!!!!

Sincerely Johanna sa...

Jag hade inte kunnat välja om jag hade röstat. De är speciella på sina egna vis.

Anonym sa...

Nu du Linda så måste jag shoppa. Jag vill köpa bikinin som Underbaraclara har köpt (se svartvitrandig). Jag har ingen bikini.....

Anonym sa...

Mads är ju alltid Mads! Men häromnatten, ehum... ja vad ska man säga, Persbrandt var där, i beiga linnebyxor solbränd, med tre dagars skäggstubb. Sen var det nåt med fluffiga duntäcken och på tok för slinkinga underkläder och ja :*)

Elevator Lady sa...

Nä vad fan är det för FEEEEEEEEL på folk!!!

Anonym sa...

Nä, det där är det helt klart något underligt med!

Man kan ju inte ens jämföra Persbrandt med Mads Mikkelsen.

Anonym sa...

NÄ, NÄ, NÄ! Min pappa är i samma ålder som Persbrandt och han är så grymt mycket hetare! Hahha! :)

malla sa...

De går som någon sa inte att jämföra...

jag tycker faktiskt Persbrant är lite skrämmande å arrogant -och det är ju inga brar egenskaper precis! ;)

Mads alla gånger!

Linda K sa...

mafo: bajs, alla gånger! :D

hedgehog: no doubt!

johanna: mads är mest speciell om du frågar mig ;)

cicci: you go girl!

lipgloss bitch: shit! ja tränger dom sig p åi drömmen har man ju inget val. drömde om den andra i natt jag... :*)

randigtprickingt... : :D

fröken sötsur: tycker så jag med :)

tina: ha ha ha!

malla: vi har samam favvo! :)

Anonym sa...

Selvfølgelig er det fuldstændig riktigt! Persbrandt er bare sååå lækker! ;)

Linda K sa...

anonym: smaken är som baken, och det är väl bra :)