tisdag, maj 29

Var god dröj

Men herregud. I ett väntrum, som man dessutom tvingas ha blåa påsar på fötterna i, kan det väl åtminstone finnas färska blaskor? 2001? Yeah-but, no-but, yeah-but....


Tanten tyckte jag skulle gå hem och äta en massa marsipan det närmaste dygnet eller så.

UPDATE: jamen just ja! När jag satt där i väntrummet med mina blå påsar kom det in en tjej med snygga höga klackar, UTAN påsar på. Gissa om jag kände mig töntig och mähäig då som inte vågat vägra påse?
Fast sen hörde jag henne prata med tanten om att hon var smittad av nån. Så går det när man inte har gummi på, tänkte jag lite skadeglatt.
...ja hos tandläkarn alltså ... smittad av tandtroll? :*)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Med så snygga skor under påsarna behövde du iaf inte vara orolig för att glömma ta av dem när du skulle gå....som jag gjort både en och två gånger...pinigt ;) Och håller helt med om katastrofläget på tidningsfronten....

Linda K sa...

elin: det har nog hänt mig också en och annan gång :P

Anonym sa...

HA HA HA HA HA!!! Du är så sjukt kul emellanåt, är du OCKSÅ en entertainer??! ;)

Anonym sa...

Hur många hål hade du?
Eller var det hål fritt?
ewac

Linda K sa...

polly: jag e som du :D

ewac: jag hade bara ett hål ;)

Anonym sa...

*läser kommentaren till ewac* *vrålar av skratt*

Linda K sa...

polly: det är fullt normalt att ha ett och annat hål i min ålder :P

Anonym sa...

Lagade du det????? :-D

Linda K sa...

polly: det behövdes inte. det blir så svårt med marsipanen då :D

Anonym sa...

hahahaha - en gång kom jag nästan till bussen (från lekis) innan jag märkte att jag hade blå plastpjuck på fötterna...

Jag undrar som polly.

Linda K sa...

hedgehog: ha ha ha! cool, du kunde ha hävdat att det var senaste MJ-grejen :D

inga hål har fyllts igen!

Anonym sa...

Själv så läste jag en Sköna Hem från 2002 på vårdcentralen idag.(Dock ej iförd de blå tossorna)

Linda K sa...

anci: men du rev inga sidor?

Camillas lockar sa...

Moahahaha! Märkte de att du *piiipiiip* dan före undersökningen ;-)

Linda K sa...

camillas lockar: jag "pep" aldrig. kanske tur eftersom dom ultraljudade mig :P