torsdag, maj 24

MJ


Annica vill se närbild på äppelklockan. Här är den.

10 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, måste såklart fråga, tittar du på tidvisarna på äpplet när du vill veta vad klockan är?

Linda K sa...

julia: du menar om jag använder den som klocka? jajjemen!

Anonym sa...

finfin - som mitt blåbär :)

Anonym sa...

Var köpte du den??

Anonym sa...

Vad fin den är! Fick just ett våldsamt ha-begär...

Anonym sa...

Tjusig frukt! Kan man byta batterier eller är den död när den är död?

Linda K sa...

hedgehog: jaaaa! :D

tina: den är från amerikatt. men jag läste att dom kommer till mrs h i stockholm i sommar! :)

maria: den är inte dum alls. klart du ska ha en, sköna madame!

linda g: det finns en skruv, så det ska nog gå att lämna in den hos urmakaren och få den återupplivad :)

Anonym sa...

Den är finfinfinfin!

Anonym sa...

Tack för bilden. Den är så söt! Väcker ett grymt ha-begär. Skulle gärna få en sådan på morsdag. Någon som vet om, var och när man kan få tag i en i Malmö-Köpenhamn-regionen?

Linda K sa...

mia: mmm :)

annica: jag har hört att den ska finnas på Mrs H i Stockholm i sommar. annars tror jag det är rätt kört i sverige? kan du inte få ett presentkort? ;)