onsdag, maj 30

He he bara testar lite


12 kommentarer:

Anonym sa...

Hade jag haft en EGEN dator hade jag haft det skrivbordsunderlägget, absolut!
Tyvärr delar min sambo dator med mig, dock delar han inte min smak på män... Han tycker att Mads ser ständigt pårökt ut, jag tycker han ser ständigt småk*t ut jag! ;D

Anonym sa...

Det skulle vara allt för distraherande...men lockande!

Anonym sa...

Din skärm ser ut att vara gjord av trä? :)

Meget post-it ser jag!

Cecilia sa...

Klarar du av att jobba med en sådan backgrunds bild? Tror inte att jag hade fått något gjort... :)

Anonym sa...

hmm ja han är INTE fel alls.. grr ;)

Minna sa...

i brist på marsipan eller?

Linda K sa...

åsa s: det är jobbdatorn, den har jag för mif själv. hemmadatorn skulle nog inte vara lika uppskattad av alla med den bakgrunden :P jag tycker som du!

petra: för det mesta har man ju en massa fönster öppna. men dom kan man ju stänga ner ibland ;)

mafo: korrekt, jag har en trädator! :D

cecilia: samma svar som till petra ;)

fashionholic: han ser jättertrevlig ut tycker jag ;D

minna: mads ÄR marsipan :)

Anonym sa...

mm mm mm....lovely Mads!!! Jag vill ha en egen mads, som jag kan åka till...trallallaa

Linda K sa...

elin: jojo.. eller nänä, jag är ju gift för guds skull. men han är fin att titta på :*)

Anonym sa...

På den bilden är han ju lik Morten Harket från A-ha, om ni andra som också är skitgamla minns. :)

Anonym sa...

Skitgammal? Javisst! Mads är en goding men faller lite,lite i rang med en cigarett i munnen.Näe,nu ska jag inte kommentera mer ang honom,känner att fantasin kan skena iväg ;-)

Linda K sa...

polly: men ack så mycket finare...

anci: ja fast han verkar ju röka konstant, så det kan man inte hänga upp sig på ;)