måndag, maj 14

24,6

År. Är. Jag. Enligt. Testet. Linda, hur kunde du bli 44,9?

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? Eller varför inte beställa en resa till Kos?

Tips på saker att göra för att få mindre poäng:
- Börja drick öl.
- Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
- Flytta ihop med några kompisar.
- Ge dina krukväxter till grannen.
- Sälj din bil, det är omiljövänligt.

Hur gammal är du?

UPDATE: ok uppenbarligen tittade jag fel. Orkar inte göra om det. Jag är bergis 147 år på riktigt. Men min själ är inte ed dag äldre än 17!

31 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev 30,6...å verkligheten är jag 22½.
men jag känner mig inte som 30+! Snarare som 25 kanske.

Kam sa...

Jag blev 20,4 och är 36. Jag har tappat bort 16 år. Om någon hittar dom, behåll dom :)

Anonym sa...

Jag blev 34,9 och är 37 ganska bra matchning med andra ord. Men det var ju opropotionerligt många frågor där svaret var något om "jag bor hemma hos mamma och pappa". Det gör ju inte de flesta 25 åringar så därför blir det många vuxenpoäng till en 20-åring som bor själv!
Det var en ovetenskaplig analys från mig i denna viktiga fråga...

Kam sa...

HAha! Jag igen då. Var lite för snabb nyss. Jag fick 20,4 poäng, ålder 38. Vill någon ha två år av mig?

Linda sa...

...du tittade inte fel? först fick man poäng, sedan ålder.
eller så är jag verkligen medelålders. verkligen.
måste nog göra om det.

Linda sa...

min vuxenpoäng är 23,4 vilket innebär 44,9 år stod det i små små små bokstäver. du börde nog göra om ditt test, Linda!

Anonym sa...

Jag blev 27, men är i verkligheten 24 hehe

Unknown sa...

Älder: 32
Vuxenpoäng: 26.5
Uppskattad ålder: 52.

Jag är en gubbe...

Anonym sa...

38,1 orde jag vara... vuxenpoäng 20,4.
I födelsebeviset står det att jag är född -70

Cecilia sa...

Jag blev 27 och är ju 31, så det känns mycket bra! :)

Anonym sa...

Vuxenpoäng: 14,1
Uppskattat ålder: 25
Verklig ålder: 33

De tyckte att jag skulle skaffa ica-kort, ha vinprovningar och dricka gourmetkaffe för att få fler vuxenpoäng. Nej tack, säger jag. Kaffe är ju äcklig, drinkar är roligare än vin och jag handlar ändå inte på ica.

Viveca sa...

Jamen usch. Jag blev 34. Och är snart 26. *råångest*

Elevator Lady sa...

Jag är 28,99 men enligt testet är jag 31,7. Buhuuu

Annie - PD sa...

Jag blev gammal som gatan. Tror att mitt giftemål la till typ 15 år till livet :D

Anonym sa...

19,9 år. Jag ska köpa en rea till Kina.

fast min sammalagda ålder blev 36 (tror jag) och det stämmer väl hyfsat.

Petra sa...

Jag är 18,4!!! HAhahahaq!

Anonym sa...

Jag blev min egen ålder. 27 alltså! MUAHAHAHAHA!

Unknown sa...

Men herregud? Är jag äldst? Ni måste ha fuskat.

Anonym sa...

Vuxenpoäng: 19
Uppskattat ålder: 36,5
Verklig ålder: 26

men herregud bara för att man gillar att vakna bredvid samma människa varje morgon....en jesus

Anonym sa...

Jaha...så man ska VILJA ha så få poäng som möjligt...hmmm...underligt tycker jag.

Jag är nöjd med mina 34 år;)

Linda K sa...

alla: milda makter jag fattar ingenting. skit samma då, jag är 35 och det är INTE medelålders :P

Anonym sa...

Jag är 30 år och blev 34,9. Sabla ica-kort ;)

Linda K sa...

maria: har du inte brejkat klart snart, saknar dig!

Fridolin sa...

Jag ska fylla 26 och blev 33.3. Måste vara det där med sju sorters kakor men jag gillar ju att baka småkakor!

Linda K sa...

fridolin: halvseriöst test kan man tycka ;)

Anonym sa...

4 år yngre än i "real life".En får tacke! Säger jag,utan att avslöja för mycket.

linda m sa...

..jag blev 48 år ha-ha
HA HA skittest!!

Linda K sa...

anci: good for u! :)

linda m: jag tror jag håller med :D

Anonym sa...

Hahahahaha! Du anar inte, det här testet var dagens hetaste samtalsämne på jobbet och länken skickades fram och tillbaka mellan kollegorna så alla skulle få testa hur gamla de är. Tack för tipset och för att du förgyllt en tråkig tisdag!

Anonym sa...

Blev 27 i testet men är 34, inga barn ingen bil vet du!

Linda K sa...

nesh: ha ha ha vad kul! :D

dtk: NU vet jag :)