torsdag, maj 31

Opposites attract

På kollegans anslagstavla. Vi matchar varann rätt bra :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är en hopplös kvällsmänniska... som varje kväll tror att: ja men det där hinner jag göra imorgonbitti! och sen kan jag bara inte gå upp ur sängen i tid ändå dan därpå...

Linda K sa...

helenamariacecilia: jag är tvärtom! planerar och förbereder och lägger fram inför nästa dag :)

Anonym sa...

Morgnar är bäst... men det där med att produktiviteten är bäst mellan 9-13...varför sitter jag och kollar en massa bloggar just nu???

Linda K sa...

petra: jag undrar samma sak själv. för egen del alltså :P

Anonym sa...

Jag är morgonpigg. och jag tränar helst mellan 16-18 eller för den delen på morgonen!

Linda K sa...

nilla: håller med, morgonträning är ultimat!

Anonym sa...

Haha, det hrä var ett roligt inlägg (även om det är ett bra tag sedan det publicerades)! Jag är kvällsuggla! Varje morgon klockan kvart över sju när jag måste gå upp för att väcka barnen tänker jag: men IKVÄLL, ikväll ska jag gå och lägga mig senast klockan 23. Pyttsan. Vid 23 sätter jag på te. HUmöret är på topp. Produktiviteten med. På topp mellan 19 och 03 (men måste alltid tvinga mig i säng vid 00.30).
Träning: går bara på de pass som börjar 21.00 - vilken kick! De gånger jag morgontränat har jag nästan kräkts trots mycket lugnt tempo, och en gång svimmade jag! Förövrigt anser jag att prov = kvällssyssla (därför älskade jag hemtentor!).