onsdag, maj 23

VooDolls

Jag fick en drös coola och söta voodoo-dockor från www.voodolls.se.

En VooDoll är ca 7-8 cm hög. Stoleken är ju som bekant oväsentlig och även en liten varelse kan innehålla mycket kraft. Tanken är att man alltid ska kunna bära med sig sin VooDoll. Därför har varje VooDoll fästen vilket gör att man lätt kan ha den i t ex sin nyckelring eller fästa den i mobiltelefonen.

Efter att ha försett mig själv med Angel och maken med Ninja har jag några över som jag tänkte ge bort till några er, kära bloggläsare. Maila mig (kolla längre ner i högerkolumnen) vilken du vill ha och varför dockans egenskaper passar så bra till just dig.
Roxie Heart-Stealer - expert på att fånga hjärtan. Hon är väldigt kreativ och hittar alltid på sätt att få det hon vill ha. Roxie kan göra sig själv totalt oemotståndlig. Är du kär i någon du tror du aldrig kan få? Roxie har kraften att se till att dina önskningar slår in. Hon hjälper dig att få mannen/kvinnan du vill ha och den du älskar att rusa efter dig.
UPDATE: Roxie har just fått ett uppdrag att fixa en kille åt en förälskad tjej.


Edge är självsäker, kaxig och envis. Hon lever ett hälsosamt liv och är emot alla former av droger, alkohol och tobak. Edge är vegetarian och kämpar för djurens rätt i miljön. Hon går sina egna vägar och tar inte skit från någon. Edge hjälper dig att gå din egen väg och kämpa för det du tror på.
UPDATE: Edge har fått ett hem hos en likasinnad!

Siouxsie är Goth av den gamla skolan. Hennes krafter kommer från den mörka sidan av voodoo. Hon tar inte skit från någon och är fast besluten att gå sin egen väg utan att kompromissa. Siouxsie kämpar mot det normala och ordinära. Hon blir uttråkad av människor som är mainstream och kan bli ganska elak mot dem. Siouxsie hjälper dig att gå din egen väg och göra livet surt för alla tråkiga mainstream människor.
UPDATE: även Siouxsie har hittat ett hem och en vän i nöd att stötta.

Det finns många fler av dessa små godingar att skaffa hos Voodolls!

11 kommentarer:

Anonym sa...

jag fick också ett gäng, fast jag gav bort en och resten behöll jag :) har dock inte stuckit nålar i dem ännu...

Linda K sa...

hedgehog: vilken tog du? :)

Anonym sa...

hur söta som helst, tror syster måste få en i studentpresent som komplement till pärlhalsbandet... men hur i hela friden väljer man?

Anonym sa...

Trinity passar mig perfa! Med intelligens och empati når hon sina mål, och bangar aldrig en utmaning :)

Linda K sa...

johanna: hugg nån som passar hennes personlighet eller en som hjälper henne med sånt hon behöver hjälp med :)

hedgehog: coolers!

Anonym sa...

jo jag tänkte det, men hon är ju redan bäst liksom... får se om jag hittar nån som är bäst alltså. :)

Linda K sa...

johanna: jag är också bäst och jag har Angel ;)

Anonym sa...

got some too..
Gordon o Trinity o Sedusa...
älskar dem!!!

www.foraldrarochbarn.se

Linda K sa...

anne: dom är skitsöta :D

Glamourbibliotekaren sa...

Hurra, jeg vant Edge og den kom i posten i dag! Tusen takk, snille Linda!! :)

Linda K sa...

glamourbibliotekarien: varsågod :D hoppas ni får kul med varandra!