söndag, maj 27

Min bror och jag

Vi har kramats av samma mamma.

17 kommentarer:

Cecilia sa...

Mmmmm söt bror du har :P Ja du också såklart!

Anonym sa...

vad lika ni är!

Annie - PD sa...

Vad lika ni är :D Samma drag helt klart. Lite ljusare hår på brorsan och ett par brillor så kunde vi ha gissnings tävlingen "Vem är Linda K?" (och hmm, skäggstubben väck också såklart...)

Anonym sa...

olalaa! :-) Är han singel? *tittar snett ner i golvet*

Sandra

Linda K sa...

cecilia: han är sötast i världen!

hedgehog: kanske det kanske :)

annie: HA HA HA!! :D

sandra: nope, flickvän finnes :)

Anonym sa...

Haha, vad lika ni är. Söta båda två också :D

Linda K sa...

maria: alal säger så, så jag antar att vi är lika :)

Smartasmia sa...

Ett släktskap kan onekligen anas där:-) Söta är bara förnamnet! Tjipptjipp

Linda K sa...

smartasmia: gulle dej :)

Anonym sa...

Fasen vilken snygg brorsa du ligger inne med!

Linda K sa...

åsa s: han är fin som snus!

Missy sa...

Jag måste bara säga det igen; jag tokälskar dina glasögon! RIKTIGT snygga! Och bäraren är också snygg, naturligtvis ;-)

Linda K sa...

missy: tack snälla! :)

Anonym sa...

Well. Your taste for men is at as good as your taste for fashion, as it seems...

Spansk kille

Linda K sa...

spansk kille: it´s my brother ... and yes it is ;)

Anonym sa...

Ah, I see ... I really should take some Swedish classes...

spansk kille

Linda K sa...

spansk kille: ;)