onsdag, maj 30

Burberry var det här

Totalt Burberry-rutigt kan ibland bli för mycket. Eller så kan det bli helt rätt. Såg en vintage Burberryskjorta hos Modetterna för ett tag sen. Den var helt rätt. Så jag har funderat på en sån. Inte en ny för det är inget kul. Men en bättre begagnad.
en Modette ett fynd


I eftermiddags tjänade jag pengar på att shoppa. Eller, jag shoppade i princip inte ens. Såhär: hade lämnat in en drös plagg till Tant Gredelins garderob. Och fått en massa sålt. Och hittade en söt Burberryskjorta. Och drog av priset för den på mina intjänade pengar. Och fick ändå med mig några hundralappar därifrån. Logik!

UPDATE: Åh! En vovve med rutig smak också. Tipex and I - we´re like THAT!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Helt klart den bästa logik som finns ;)

Linda K sa...

elin: oh I know! :D

Anonym sa...

perfa, då kan du få gå promenad med oss ;)

Anonym sa...

Hade inte du shoppingstopp?? :P

Linda K sa...

hedgehog: I´m in! :D

polly: du forstod helt klart inte logiken! :P

Anonym sa...

Åh, förlåt, jag syftade på klänningen! ;P

Linda K sa...

polly: åh, den räknas inte ;P

Anonym sa...

Hahahaha, tänk på att du måste shoppa om en vecka!

Linda K sa...

polly: jag ska bara med som smakråd ;)

Anonym sa...

jajustdetja! ;)

Linda K sa...

polly: joråsåatteee...