fredag, maj 25

Nu även hos oss

Fast på sonen är de riktigt söta, Crocsen.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har gjort misstaget att prova dem. De är jättesköna. Har varit sugen på ett par ett tag nu och idag bestämde jag mig för att börja med ett par till sonen. Han har storlek 22 och jag visste inte om de fanns i så små storlekar. Vilken storlek har din son?

Linda K sa...

annica: maken köpte dom i usa, det står 12-13 under dom, vad det nu betyder. men sonen har väl ungefär strl 27-28. tycker mig ha sett mini-crocs i butikerna!

Anonym sa...

muahahahahahahahah - det var så det började även i min familj. Snart går ni där allihop med crocs i olika färger!!!

Linda K sa...

hedgehog: när helvetet fryser till is, darling sara, när helvetet fryser till is :D

Anonym sa...

Det var signumet på VARENDA svensk runt poolen i turkiet! Tillsammans med fejkade D&G t-shirts i alla glada färger - UUUHHHÄÄÄÄ!!!! Inte ens grisen får crocs efter detta trauma!

Förlåt Hedgehog! ;)

Anonym sa...

Finns hos oss också.. 3 par. Jag och sönerna är ägarna. Crocsen är falska och köpta av morföräldrarna. Måste skylla ifrån mig.

Linda K sa...

polly: urk på burk! en äldra carl skulle nog inte heller få ha, men på en treåring ser det faktiskt rätt gulligt ut :)

cicci: vuxna kvinna! bränn bränn bränn ;D

Anonym sa...

Är också skyldig till att äga ett par... Men jag skyller på att de faktiskt är arbetsskor (jobbar som sjuksköterska). Men nog satan tog det emot att köpa dem ;-)

Tycker dock också att de är supersöta på småttingar.

Linda K sa...

sandra: hm... kanske ok som syrradojor då... men inte som bibliotekarie ;)

Anonym sa...

Emilia har ett par rosa och hon använder dem nästan jämt. De är så söta på hennes fötter :)

Var på bröllop igår, i ett av talen sa talaren han hade lärt sig av bruden att acceptera att vi kvinnor bara måste ha ett par skor per outfit!

Linda K sa...

kattis: ja dom rä tokgulliga på ungar, men icke på vuxna! vilken ultimat talare :D