lördag, maj 5

Då så...

Let the battle begin!

6 kommentarer:

Kam sa...

May the force be with you :0)

Anonym sa...

Glöm inte: Andas!!

Anonym sa...

katja snodde min kommentar så nu måste jag hitta på en egen. typiskt också ;)

(Melodi: sjumilakliv)

Jag ska ha kalas
för en massa små as
äta korv o brööö
jag lägger mig att dööö

smeta ketchup på soffan
och smeta det hårt
lita på vanish
och kväva all gråt

Ni kommer inte hem igen
om jag känner mig själv
städa uuupp mitt hus
efter allt erat bus
Ni får sopa upp ert smul
när ni haft det så kuuul


sjunges med fördel när alla sötnosar har gått hem ;)

Minna sa...

Hahaha. I send to you styrka and tålamod.

Ps. jag behåller dock lite själv för nu ska jag med Kemisten till Plantagen...

Minna sa...

Ah men, jag missade att kommentaera Sara sång! UNDERBAR!!! UNDERBAR!!!!

Linda K sa...

katja: the force was strong, thank you :D

cicci: inhale - exhale, inhale... ;)

hedgehog: JAG DÖR! HAHHAHAHAHHAHHA!!!!!

minna: minna lycka till sistah! :D