fredag, december 1

Maräng

Förresten, jag gjorde det idag. Provade Viktor & Rolfs brudklänning på H&M. Plockade av mig vigselringen, högg en 36:a och knallade till provhyttarna. Fick ta hjälp av en H&M-tjej eftersom den var så väldigt tygig och fluffig. Hon undrade om jag gick i giftastankar. Kanske det, ljög jag vackert. Fick stå på en pall och prova. Det är faktiskt en väldigt söt modell, särskilt om man väljer att inte ha några axelband. Gillar den stora rosetten i fram. Och det lilla "släpet". Men kvaliteten känns väl sådär.

Kändes inte riktigt läge att plocka fram kameran, men jag kände mig riktigt prinsessig där på min pall. Levde mig riktigt in i rollen som blivande brud. Och vi hade trevligt där i provhytten, pratade bröllop och strykning av klänning. Och jag sa att jag skulle tänka på saken :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tham, dadadam... :) Hade nog blivit ännu mer trovärdigt om du tagit en bild för att visa "mamma", eller?

Anonym sa...

haha vad rolig du är! Jag skulle också gärna prova den :)

Ann sa...

Du har alldeles för mkt ledig tid tror jag ;)

Anonym sa...

Lyckliga du! Skulle också vilja prova :)

Anonym sa...

hohohaha :D Sablarns vad bra du är!

Linda K sa...

anonymous: jag ville inte gå till överdrift ;)

malla: det var kul! :)

tasstaylor: det tog en kvart :)

aradil: testa på! :)

annie: hahahah tackar :D

Linda sa...

fatta vad kul om hon visste att du var Linda K. GIFTA Linda K. och höll masken!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Ibland tappar du fokus i provrummet också, hur kunde du låta bli att fota?! :-D Haha galet, roliga du, prova brudklänning på HM så där! Happy advent!

Linda K sa...

linda: pinigt för MIG i så fall. Men SÅ känd är jag nog inte... ;)

linda: kände att det kunde ha varit för mycket...? happy u too! :D