fredag, december 15

Boken, del III

Man kan ju undra om jag över huvudtaget arbetade idag? Vill förklara mig med att jag var på seminarium på förmiddagen och sen slog jag ihop lunchen och en träningstimme (springa som springa liksom) till några ärenden på stan. In på Granit och blev kär i en nästan-sån-bok-jag-vill-ha. Enda kruxet är att det inte är A4. Den är kvadratisk. Funkar för det mesta men ibland vill man ha in helsidor. Då blir det till att vika. Å andra sidan är det smidig att frakta med sig. Har nästan bestämt mig för att det är den jag vill ha, och det kliar i fingrarna att få sätta igång. Ett fredagsnöje så gott som något.

Min gamla:



Min nya?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med din nya bok :) Blir inspirerad av att skaffa mig en alldeles egen! Skön helg på dig

Linda K sa...

elin: tack och tack det samma :)

Anonym sa...

Ja, du är smart du. Jag har en box för alla mina urklipp, men det är ganska värdelöst då allt ligger totalt huller om buller och jag bara öppnar den för att lägga i fler urklipp, aldrig för att inspireras av de gamla. Bok ska man ha!

Anonym sa...

Jag kör med hederlig gammal pärm, med plastfickor i! (2 st för att var exakt - mkt är det...) Kanske inte det smidigaste om man vill ha med sig! :) Fast min inspirationspärm är det inredningsgrejs i! hmmm, man kanske skulle skaffa en bok och börja riva ut lite modeinspiration oxå! ;D

Linda K sa...

mary: bok är inte dumt alls! så kan man ha massa post it-lappar och grejs stickandes ut :D

malla: jag har en för mode och en för inredning. prima, känns bäst att skilja de tu åt :)

Anonym sa...

Gissa vad jag fått tag i? ;)
Ngt som ser ut som ett päron, är i guld o hänger om halsen....tssssss.

Linda K sa...

anna: ha ha ha! heter den marc? grattis :D

Anonym sa...

Japp fast den är inte på svensk mark än. Man ska ju egentligen inte ropa hej förrän man är över bäcken, men oki. Nu är skadan redan skedd :)

Linda K sa...

anna: men snart är den väl över bäcken? lyllo! :D