fredag, december 15

Mitt lilla centrum och jag

Lätt att beklaga sig över sitt trista centrum som inte ligger inne i stan där allt det roliga finns. Men men men! Ibland är det faktiskt ett plus. Som när man vill ha tag på något som tar slut i ett vips "där inne". Då kan man ge sig på att det hänger kvar en small eller medium och väntar vackert på en i hem- eller jobbcentrumet. Idag hittade jag den grå farfarströja jag letat efter på diverse Indiska i stan men bara hittat i XL där. *dansar liten glädjedans*

H&M-klänningen hängde också kvar i drivor i mitt jobbcentrum, men en sån vill jag inte ha. Varför denna hysteri över Gift of the day? Tar tydligen slut på nätet i ett nafs. Jag säger ok att man blir lite galen när det är Viktorar och Rolfar och Stellor och Karlar som ligger bakom plaggen (för det blir jag nämligen själv ;). Men helt vanliga H&M-plagg? Bra pris visserligen, men ändå (nej jag kan inte låta bli: en främlig)

Jag tror mig ha funnit en scrapbook. Måste hem och testa bara.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Något för dig kanske?

http://fredflare.com/customer/product.php?productid=258&cat=285&page=3

Anonym sa...

jag köpte mig en klänning - bara för prisets skull. Man vet aldrig när man måste vara jättefint klädd - och mina klänningar som jag har kommer mest från Tjallamalla och Bruuns Bazaar - mysklädestyg alltså :)

Ärligen tror jag inte att jag kommer att använda den - men den passar fint i garderoben ;)

Linda K sa...

klara: hi hi definitft! har sett den förr, nu blev jag sugen igen :D

hedgehog: den är jättesöt, men precis som du säger mest till finfint. bra köp! kvaliteten såg helt ok ut när jag var där och nöp :)