onsdag, december 20

Kära rara läsare!

Jag har bestämt mig för att från och med nu och tills vidare kontrollera alla kommentarer innan de syns i bloggen. Några av er kanske fattar varför. Jag har ingen lust att sitta och radera en sjuk människas påhopp flera gånger om dagen. Jag hoppas att ni fortsätter att kommentera ändå! Ni känner ju mig, hopplös bloggerska som kollar av bloggen hundra gånger om dagen. Jag lovar att godkänna kommentarer på löpande band! :)

UPDATE: förresten, kom på en annan grej, så fortsätt bara som vanligt :)

18 kommentarer:

Minna sa...

Jag såg den där tidigare ikväll och jag är bakom ditt beslut.
I stand behind ya!!!!

Linda K sa...

minna: tack! :)

Anonym sa...

test

Polly sa...

jag såg också. gah.

Anonym sa...

Usch! Trist att det ska behöva vara så... *skakar på huvudet.

Glamourbibliotekaren sa...

I hear ya sistah. Jeg vet ikke hva som har hendt her, men jeg har gjort det samme i min blogg etter å ha fått noen helt usaklige kommentarer + spam med linker til ekle websider og sånt... du gjør helt rett! :)

Linda K sa...

polly: mycket störd människa :S

sanna: han är gammal, bitter och...antagligen ful ;)

glamourbibliotekarien: tack tack. nu funkade det sådär, men jag ska göra en annan grej om ett tag :)

Anonym sa...

Hmm, de bittra bloggtrollen dyker upp med jämna mellanrum.

Säger som Army Of Lovers sjöng - We stand united :D

Anonym sa...

det finns puckon till allt - men jag förstår dig.
På webblogg kan man välja bort vissa - det borde väl du kunna också?

Linda K sa...

annie: DET känns tryggt :)

hedgehog: ska fixa lite grejer bara, sen så ;)

Anonym sa...

Fortsätter skandera: Go Linda, Go Linda!!

Tycker din blogg är kanon och kommer kallt räkna med att ha den som en glamorös livboj i blöj- och amningsträsket som jag kommer träda in i när som helst!!

Ps: Ska inte Nissar vara snälla så här i juletider...D.s

Laila och Johan sa...

Säger bara som jag sagt förr: jag blir så trött på puckon till människor...
Du är bäst Linda, så enkelt är det!!

Anonym sa...

det här har jag missat men, som andra säger: Heja Linda!

Linda K sa...

jessica e: tack, det värmer :) och lycka till med bebben! :D

loppanlej: tack! du är också bäst :D

anna krimskrams: tack, heja heja tillbaka :)

Anonym sa...

Jag kommer gärna och slår honom/henne. Jag har fortfarande PMS. Jag skulle behöva avreagera mig.

Linda K sa...

miss kyd: oh pleeease, be my guest! :D

Anonym sa...

bra beslut.att inte ge energi till det man inte gillar får det att självdö.alltså ytterligare ett lyft till din fina blogg

Linda K sa...

mum: gulle dej, puss!