söndag, december 10

Söndag kväll

Det är kanske tur att jag levt någorlunda sunt en tid eftersom det nu verkar helt omöjligt att låta bli glögg, lussebullar och en och annan skumtomte. Uj vad det blir svårt så här innan jul. För att inte tala om under jul. Nu pöser jag i fåtöljen framför tv:n. Jag har visserligen bara sett drottningen sittandes, men jag tycker sådär om hennes klänning. De andra har jag inte skådat än.

I övermorgon ska jag äta tidernas hotellfrukost. Och förhoppningsvis hinna med en sväng på Kii.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag som har levt ohälsosamt ända fram tills nu. Planerar att bli sund nu inför jul - snacka om bad timing ;P
Vad tycker du om Marc jacobs äpple-och päronklockorna? Behöver din åsikt... :D
Ha en toppenvecka.

Anonym sa...

Å - lyllo! Hälsa Frida!

Drottningens är inte lyckad tycker jag, den är helt tajt nere vid fötterna - fast ganska galen på något sätt.

Anonym sa...

Jag gillade inte klänningen. Det var alldeles för "weird" för mig.
Och kommentatorn pratade om att blev en trendsättare med den klänningen. HJÄLP- det hoppas jag INTE händer :(

Linda K sa...

anna: jag tycker dom är underbara, klockorna. lite väl hypade nu kanske, men jag tror man kommer att vara nöjd med en sån i sin ägo om flera år också :)Lite sugen på ett silveräpple jag :)

anna: hälsning framförs! :)

mocca: rätt vad det är spankulerar vi alla runt med såna i olika galna färger :D hade du det bra i sthlm?

Fru Choklad sa...

Dottningen ja. Hon var ju fin i vitt men ärmarna ja jag vet inte. Det blev lite fladdermusvinge av det hela..... Vickans var däremot jättefin tycker jag!

Anonym sa...

Men skumtomtar ÄR luft. Det trodde jag vi var överrens om... Hrm ;)

Linda K sa...

bling bling girl: jag har ändrat mig över natten och tycker att drottningens klänning var banbrytande :D

annie: ok, deal :D