onsdag, december 13

Nån slags lista

Obefogad klagan: vi göds här på jobbet. Lussefika i eftermiddag och julbord i morgon. Så mycket matevenemang att man inte hinner träna ju.

Ett tips: om man vill vara röd och fin på julafton, eller när som helst, kan man slå till på den fina plyshiga omlotttröjan på Twilfit. Finns i svart också. Nej jag är inte sponsrad, bara naturligt tipsig idag.

Uppdrag: att föra hem vaniljglass till stackars feber- och ont-i-halsen-sjuka maken.

Icke-köp: gift of the day-jeansen från H&M, det får väl vara nån måtta. Den fina omlottkoftan på Twilfit.

En ovanlighet: jag har bilen till jobbet. Skönt för jag slipper frysa, dumt för jag går miste om ca en timmes promenad sammanlagt.

Kul grej: sonens dagisfoto har kommit. Beställde det i svartvitt, ska bli såå spännande att skåda.

För övrigt: börjar jag känna rejäl julstämning.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag äter min fjärde mandarin nu.

Har ätit två bananer tidigare.

Anonym sa...

Ett tips. Om din man är det minsta intresserad av fotboll så kommer han att uppskatta om du kommer hem med senaste numret av Offside.

http://www.offside.org/

Linda K sa...

mafo: gaaaaaas! :D

tomas: han är inte det minsta intresserad. men tack ändå.

Anonym sa...

Inte träna? Beror på vad man prioriterar, eller hur?

Anonym sa...

åh, min julstämning har inte kommit än riktigt... god jul iallafall!

Anonym sa...

Han är gift med dig. Så på något sätt kan man säga att han är "on-side".

Linda K sa...

sara: den komer den kommer! dito :)

tomas: ha ha :)