måndag, december 11

Snabbis på Kii

Tittade in i all hast innan dom stängde på Kii. blev lite panikigt men jag hann i allafall beundra och prova den underbart söta lilla kuvertväskan på tråd. Visste ni att det inuti kuvertet finns en liten bricka som det står I love you på? *suckar djupt*. Om min man var kvinna skulle han få det i julklapp av mig. Jag hoppas att jag i och med detta uttalande inte startar en vild debatt och blir beskylld för att vara sexistisk nu igen. Allt jag säger är att min make är man och aldrig skulle ha ett sånt halsband (eller något halsband tror jag för den delen) om halsen, men att jag skulle vilja ge honom det ändå på grund av det som står inuti.

Fast vänta, jag kan ju ge det till honom och erbjuda mig att bära det åt honom...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar LindaK-logiken! :)

Anonym sa...

Ja, det är fint det där halsbandet :)

Linda K sa...

anna krimskrams: det tackar jag för och vidarebefodrar till maken :)

maria: inte tokigt alls :)

Anonym sa...

Men exakt - det slutar ju ändå med att de stoppar ner saker i VÅRA handväskor. Då är det inte mer än rätt att han får en som du har :D

Anonym sa...

Men oj - nu såg jag. Det var DET halsbandet och inte en "riktig "väska :D
Finfint är det. Och logiken håller.

Linda K sa...

annie: ja, jag är känd för min logik ;)

Anonym sa...

Detta sexistiska dravel som förekommer på dessa modebloggar är patetiskt