fredag, december 29

*ekar tomt*

Hur borta är jag då på en skala 1-10? Satt och läste tidningen i godan ro till frukosten. Jaha, sedär och jaså. Kom till tv-tablån och konstaterade att det var samma skit på tv som igår. Exakt samma skit... wtf! Jag sitter ju och läser gårdagens tidning. Visserligen läste jag SvD igår och DN idag, men någon slags igenkänningsfaktor kanske vore på plats ändå? Av detta drar jag två slutsatser.
  1. Maken tog uppenbarligen inte in dagens tidningar i morse innan han åkte till jobbet. Shame!
  2. På en skala 1-10 ligger jag på en god 6:a just idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Extremt roligt inlägg med stor igenkänningsfaktor. Det står ungefär samma saker varje dag i tidningarna.....

Linda K sa...

eva: ja ibland känns det som det kvittar om det är dagens eller förra veckans :)