söndag, december 24

Till Linda från tomten

Tack snälla!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken snäll tomte :D Mycken tjusigt silveräpple. God jul ;)

Anonym sa...

Linda, hope you have a nice Christmas!!

Linda K sa...

anna: tycker jag med. god jul!

bobk: u too! :D

Anonym sa...

hurra vilken himla snäll tomte, själv fick jag en Nanso-hemmaklänning av min hund (lika medtomtentyp ;)

Anonym sa...

Hade skrivit en lång kommentar som försvann... Orkar inte en gång till,PROPPMÄTT!!! Ha en skön julaftonskväll!

Linda K sa...

hedgehog: generös hund du har ;D

anci: hatar när sånt händer! tack detsamma :)

Anonym sa...

God fortsättning på julen! Jag fick också ett äpple, eller typ.. jag har ett äpple paxat åt mig när de kommer in 20 jan här i Gbg! Min sambo ritade en klocka på ett prydnadsäpple och gav mig! =)
Lycka!

Ha ett gott nytt år nu när det kommer!

Linda K sa...

catja: grattis till äpplet som komma skall, det är jättegulligt. Gott nytt du också! :)

Anonym sa...

Vilket fint äpple!

Vart har tomten köpt det? :-)

God jul!

Linda K sa...

anonymous: tomten köpte det i the big apple ;)

Anonym sa...

Åh en alldelles egen apple :) Men kan den också heta apple eller får den heta apple II eller kanske apple junior???

Linda K sa...

hotspot: den heter Pomme :D

Anonym sa...

såklart...

Anonym sa...

Ih så fin fin fin!