fredag, december 1

Å igen

Kan inte låta bli...

17 kommentarer:

Anonym sa...

Nu får jag verkligen julkänslor. Och videon är ju så bra. Kommer ihåg att jag aldrig fattade att hon valde Andy över George.

Doris och Rita sa...

Nja, jag är fortfarande väldigt skeptisk.

Linda K sa...

ceicila: jag var lite andykär när det begav sig jag... :D

asha: nej var inte det, lyssna om och om och om igen... ;)

Anonym sa...

hehe - jag skyndade mig till YouTube redan förra gången du bloggade om det. Spelade låten högt på kontoret och stämde in i sången. :D

Linda K sa...

annie: way to go! :D

Anonym sa...

Ohh- tack så mkt för julspridningen! Undrar vad George vad använder får hårvårdsprodukter för att få sån "fin" frilla?

Linda K sa...

ann: antingen en väldig massa elel ringenting alls!? :D

Doris och Rita sa...

Jag har provat år efter år, och den funkar inte för mig. Det är liksom lite omöjligt att missa den. :)

Linda K sa...

asha: du är unik i ditt slag! får jag känna på dig? ;D

Anonym sa...

Ho, ho, ha, håret, håååret!! Jag var också lite kär i Andy, trodde jag var ensam om det... (Äntligen med svenskt tangentbord igen.)

Linda K sa...

hanna: och kläderna, kläääderna! så enorma :D

Glamourbibliotekaren sa...

ååååå.... :) sukk. Those were the days.

George M har virkelig en vakker røst! Jeg var på konsert med han i oktober... HERLIG!

Linda K sa...

glamourbibliotekarien: åååhhhh!

Anonym sa...

The 70's are OUT, the 80's are IN! Heaven forbid!!

Linda K sa...

bobk: this IS the 80´s, Bob! enjoy :D

Anonym sa...

We are still playing mostly 70's disco at 8TRAX because that is what the tourists want. But we also mix in early 80's videos like Michael Jackson, George Michael, Go Go's, Devo, etc.

Linda K sa...

bobk: mix ´n match! :)