fredag, december 1

Don´t shoot the messenger

Fick skäll på jobbet nyss. Av en forskare för att jag sagt upp ett avtal för en tjänst som han lagt ner "en jävla massa jobb på". Förresten samma tjänst som jag hade en dust med den stridige försäljaren med. Försökte förklara att vi inte har råd men det sket han högaktningsfullt i. Fattar väl att det inte är mig han var arg på egentligen, men det känns ju ändå sådär.

Ursäkta nu ska jag bara avreagera mig lite och sen är jag glad igen: *viskar* skitgubbe

10 kommentarer:

Anonym sa...

Du Linda...jag ville bara titta in och önska dig en riktigt trevlig helg!

Linda K sa...

tomas: tack det var rart, detsamma :)

Anonym sa...

han läser inte bloggen, va? ;)

undrar Polly

Viveca sa...

Visst är det skönt att avreagera sig på bloggen. Jag gjorde samma sak idag. Känns som man bara får full backup liksom. Hejaheja

Anonym sa...

Svängde han ilsket med sin vita forskarrock när han stormade ut ur ditt rum?

Linda K sa...

polly: u never know ;)

viveca: ja heja heja :D

mafo: garv, nä han var i en telefon :P

Anonym sa...

lägg skumtomtar i hans avgasrör. eller i hans dojjor.

Linda K sa...

hedgehog: synd på fina tomtar :D

Anonym sa...

hm, han kanske har rätt? och den stridige försäljaren också?

Linda K sa...

anonymous; klart han hade, han var ju sur för att något han gillade försvann. Stridige försäljaren körde dålig stil tycker jag.